Tänk att det finns så fantastiska
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Tänk att det finns så fantastiska

    människor här inne på AFF. En person har fått mig ur "hålet" jag befann mig i förut.

    Situationen har inte förändrats egentligen men jag har fått infallsvinklar som kanske får mig att stå ut, i alla fall 48 timmar till innan jag blir frustrerad igen .

    Tålamod är en dygd som jag inte besitter .
  2. 1
    Tänk att det finns så fantastiska människor här inne på AFF. En person har fått mig ur "hålet" jag befann mig i förut.

    Situationen har inte förändrats egentligen men jag har fått infallsvinklar som kanske får mig att stå ut, i alla fall 48 timmar till innan jag blir frustrerad igen .

    Tålamod är en dygd som jag inte besitter .
  3. monka
    #2
    Om du nåsin hittar var man hittar "tålamod" - kan du säja till mig då?? Jag behöver också några extra doser av det....
  4. 2
    Om du nåsin hittar var man hittar "tålamod" - kan du säja till mig då?? Jag behöver också några extra doser av det....
  5. ÅJ67 m 3 kidz
    #3
    Det beror på om det blir något över för jag behöver mycket .
  6. 3
    Det beror på om det blir något över för jag behöver mycket .
  7. monka
    #4
    du kan väl säja till ändå, så kan jag sparka i gruset och se om du missat nån smula bara
  8. 4
    du kan väl säja till ändå, så kan jag sparka i gruset och se om du missat nån smula bara
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Du kan få lite för det låter som du behöver, pekar uppåt .
  10. 5
    Du kan få lite för det låter som du behöver, pekar uppåt .
  11. monka
    #6
    mmhhmmmm!!!! Nu mer än nånsin tror jag! Fy f--- för att sitta 60 mil bort och inte kunna göra annat är säja åt den ene"detta måste DU fixa, DU måste ta reda på hur allt funkar" och till den andre" Nu får inte du bara fixa allt och lägga papperen i handen på honom utan se till att HAN fattar vad det är som ska göras och att han gör det".
  12. 6
    mmhhmmmm!!!! Nu mer än nånsin tror jag! Fy f--- för att sitta 60 mil bort och inte kunna göra annat är säja åt den ene"detta måste DU fixa, DU måste ta reda på hur allt funkar" och till den andre" Nu får inte du bara fixa allt och lägga papperen i handen på honom utan se till att HAN fattar vad det är som ska göras och att han gör det".

Liknande trådar

  1. Tänk vad bra att ni finns!
    By vitulina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 08:09
  2. Tänk att ni finns kvar!
    By mala-w in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 06:27
  3. Tänk att det finns pappor..
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 13:09
  4. Tänk att det finns folk som
    By tradera in forum Småbarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 19:29
  5. Tänk - det finns ett snack för oss!
    By Älsklingsfrö in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar