Tredje dagen på tredje veckan
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Tredje dagen på tredje veckan

    det är ett såntdär djävulshål, eller hur? Det känns så nu i alla fall. Jag är hungrig och trött och trött och supertrött och har ingen lust alls. Med nåt. Visst går det över om jag envisas vidare? Jag tror min kropp gör revolt, tre dagar gym i veckan + prickfri vv-kost, den förstår inte alls vad jag håller på med. Och själv vill jag bara gå och soooova. Fast nu ska jag till gymmet. Jag tänker inte njuta, jag tänker fan inte säga att det är kul (för det kommer det inte vara idag) men jag tänker göra det. Ändå. Baraföratt.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Tredje dagen på tredje veckan det är ett såntdär djävulshål, eller hur? Det känns så nu i alla fall. Jag är hungrig och trött och trött och supertrött och har ingen lust alls. Med nåt. Visst går det över om jag envisas vidare? Jag tror min kropp gör revolt, tre dagar gym i veckan + prickfri vv-kost, den förstår inte alls vad jag håller på med. Och själv vill jag bara gå och soooova. Fast nu ska jag till gymmet. Jag tänker inte njuta, jag tänker fan inte säga att det är kul (för det kommer det inte vara idag) men jag tänker göra det. Ändå. Baraföratt.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Ja, jag tycker också tredje veckan är en prövning. Tredje dagen och tredje veckan. Sen brukar det rulla på. Det är ju i de stunderna man får ta fram sin järnvilja!

    Vad duktig du är som går till gymmet!! Heja heja heja!
  4. 2
    Ja, jag tycker också tredje veckan är en prövning. Tredje dagen och tredje veckan. Sen brukar det rulla på. Det är ju i de stunderna man får ta fram sin järnvilja!

    Vad duktig du är som går till gymmet!! Heja heja heja!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Bra gjort att kämpa vidare! Det kommer du verkligen att tjäna på i längden!
  6. 3
    Bra gjort att kämpa vidare! Det kommer du verkligen att tjäna på i längden!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Så är det,ibland är det skit helt enkelt och det får man ta Bra gjort av dig att streta vidare trots den neg. känslan
    Heja dig!
  8. 4
    Så är det,ibland är det skit helt enkelt och det får man ta Bra gjort av dig att streta vidare trots den neg. känslan
    Heja dig!
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Är det en officiell skitdag, vecka-3-dag-3?

    Det är då jag brukar ta fram "Just do it!"-mottot. Och det gör du ju nu med genom att gå till gymmet!
  10. 5
    Är det en officiell skitdag, vecka-3-dag-3?

    Det är då jag brukar ta fram "Just do it!"-mottot. Och det gör du ju nu med genom att gå till gymmet!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Tack!

    Ja jävlar, järnvilja var det idag. Men jag var också - märkligt nog eftersom jag är så trött - starkare än vanligt. Flera av stationerna kändes som om jag borde höja dem rejält.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  12. 6
    Tack! Ja jävlar, järnvilja var det idag. Men jag var också - märkligt nog eftersom jag är så trött - starkare än vanligt. Flera av stationerna kändes som om jag borde höja dem rejält.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Jag tror att det viktigaste

    med att träna idag inte var att jag fick själva träningen i kroppen, utan att jag faktiskt gick dit och gjorde det, trots att allt kändes avigt. Och även om jag fortfarande är så grinig att jag kan sparka nån på smalbenet (måste kolla vilken vecka det är i kalendern... ) så är jag ändå rätt nöjd med mig själv. Det gör små (bara små men dock) mirakel med humöret.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  14. 7
    Jag tror att det viktigaste med att träna idag inte var att jag fick själva träningen i kroppen, utan att jag faktiskt gick dit och gjorde det, trots att allt kändes avigt. Och även om jag fortfarande är så grinig att jag kan sparka nån på smalbenet (måste kolla vilken vecka det är i kalendern... ) så är jag ändå rätt nöjd med mig själv. Det gör små (bara små men dock) mirakel med humöret.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Tack!



    Ja, idag sög det. Fet jävla elefantballe. Men jag gjorde det!
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  16. 8
    Tack!

    Ja, idag sög det. Fet jävla elefantballe. Men jag gjorde det!
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    "Just do it!"

    har jag som skärmsläckare...

    Jag tror att tredje dagen och tredje veckan och tredje månaden är officiella skitdagar. Och med mina fantastiska mattekunskaper (jag är språkvårdare om nån undrar *s*) så räknar jag ut att tredje dagen den tredje veckan är grönjävlig, och hur den tredje dagen i den tredje veckan i den tredje månaden blir, det vill jag inte tänka på. Då ska jag gå i ide. På en crosstrainer. *flin*
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  18. 9
    "Just do it!" har jag som skärmsläckare...

    Jag tror att tredje dagen och tredje veckan och tredje månaden är officiella skitdagar. Och med mina fantastiska mattekunskaper (jag är språkvårdare om nån undrar *s*) så räknar jag ut att tredje dagen den tredje veckan är grönjävlig, och hur den tredje dagen i den tredje veckan i den tredje månaden blir, det vill jag inte tänka på. Då ska jag gå i ide. På en crosstrainer. *flin*
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Three-three-three - the number of the weightloss beast... Typ.
  20. 10
    Three-three-three - the number of the weightloss beast... Typ.

Liknande trådar

  1. Tredje LCHF veckan, såå tungt!
    By annantra in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 11:33
  2. Tredje veckan jag är hemma
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 08:12
  3. Tredje veckan med GI....
    By sienna in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 10:53
  4. tredje veckan
    By ita_g in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 19:00
  5. Tredje veckan m envis förklylning
    By Mamma t Denise98/Minna03 in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar