5 saker som får mig att le varje dag!
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    5 saker som får mig att le varje dag!

    Stal den ifrån Juligruppen .. tror det var Linda med Wilja Sorry hoppas det inte gör något ..
    Men det är så roligt att läsa.. så 5 saker som får er att le varje dag
  2. 1
    5 saker som får mig att le varje dag! Stal den ifrån Juligruppen .. tror det var Linda med Wilja Sorry hoppas det inte gör något ..
    Men det är så roligt att läsa.. så 5 saker som får er att le varje dag
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    5 saker som får mig att le varje dag:

    x När Emmi försöker sätta på sig sina skor och vill ut

    x När storebror Alex och Emmi dansar till musik då håller dom varann i händerna och dansar runt. (dom älskar musik)

    x När båda båda barnen dricker kvällsvälling, ligger dom å myser i samma minisoffa tätt tätt brevid varann (med nalle phu tryck) och ser på Tingeling.

    x När Alex tror han är stor och säger hejdå mamma och pappa gå jobb nu. haha så försöker han öppna ytterdörren.

    x När vi hela familjen är samlade i sängen och tittar på morgon tv... då känner jag hur lycklig jag är och hur mycket jag faktiskt älskar vår lilla knasiga familj.
  4. 2
    5 saker som får mig att le varje dag:

    x När Emmi försöker sätta på sig sina skor och vill ut

    x När storebror Alex och Emmi dansar till musik då håller dom varann i händerna och dansar runt. (dom älskar musik)

    x När båda båda barnen dricker kvällsvälling, ligger dom å myser i samma minisoffa tätt tätt brevid varann (med nalle phu tryck) och ser på Tingeling.

    x När Alex tror han är stor och säger hejdå mamma och pappa gå jobb nu. haha så försöker han öppna ytterdörren.

    x När vi hela familjen är samlade i sängen och tittar på morgon tv... då känner jag hur lycklig jag är och hur mycket jag faktiskt älskar vår lilla knasiga familj.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    * Nellis sköna helt galet morgonpigga morgonhumör, när hon ropar mammaaaa från sin spjälis o vinkar helt hysteriskt glatt till mig skrattandes o fylld av lycka medan jag får knappt upp ett öga.

    * Nellis galna "aj aj, så får du inte göra" upptåg som gör mig helt galen fast hon är så sjukt glad så det smittar av sig o jag kan knapt hålla masken inför tokiga söta ongen.

    *min alien-mage. ,O)

    * alla mina gravida vänner, känner lycka med dem, vissa har kämpat länge.

    * Att se min snygga karl massera mina fötter varje kväll o se hur han tar hand om mig o Nelli.
  6. 3
    * Nellis sköna helt galet morgonpigga morgonhumör, när hon ropar mammaaaa från sin spjälis o vinkar helt hysteriskt glatt till mig skrattandes o fylld av lycka medan jag får knappt upp ett öga.

    * Nellis galna "aj aj, så får du inte göra" upptåg som gör mig helt galen fast hon är så sjukt glad så det smittar av sig o jag kan knapt hålla masken inför tokiga söta ongen.

    *min alien-mage. ,O)

    * alla mina gravida vänner, känner lycka med dem, vissa har kämpat länge.

    * Att se min snygga karl massera mina fötter varje kväll o se hur han tar hand om mig o Nelli.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    x När Nova springer runt min laptop och säger "Aj, aj, aj, AJ" för hon VET att hon inte får röra den

    x Min nyfunna, underbara pojkvän och hans son som är 1 mån äldre än Nova.
    Det känns så rätt. Så bra. Vi 4 är så fina tillsammans.
    Känner för första gången i mitt liv att jag har en familj.

    x När Nova varje morgon, när jag lyft över henne i min säng ska GROVHÅNGLA på morgonen.
    Ännu roligare är när hon inte ger sig förrens hon fått sina pussar

    x När man säger: "Spänn dig" och Nova spänner hela kroppen så det nästan ser ut som om hon bajsar på sig,

    x Att jag för första gången på väldigt länge kan få må bra och bara känna ro.
    Det är underbart, jag älskar det!

    KRAM till er alla!
  8. 4
    x När Nova springer runt min laptop och säger "Aj, aj, aj, AJ" för hon VET att hon inte får röra den

    x Min nyfunna, underbara pojkvän och hans son som är 1 mån äldre än Nova.
    Det känns så rätt. Så bra. Vi 4 är så fina tillsammans.
    Känner för första gången i mitt liv att jag har en familj.

    x När Nova varje morgon, när jag lyft över henne i min säng ska GROVHÅNGLA på morgonen.
    Ännu roligare är när hon inte ger sig förrens hon fått sina pussar

    x När man säger: "Spänn dig" och Nova spänner hela kroppen så det nästan ser ut som om hon bajsar på sig,

    x Att jag för första gången på väldigt länge kan få må bra och bara känna ro.
    Det är underbart, jag älskar det!

    KRAM till er alla!
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Åh va härligt att läsa att du har KÄRLEK i ditt liv! Hurra! Kram
  10. 5
    Åh va härligt att läsa att du har KÄRLEK i ditt liv! Hurra! Kram
  11. S-mamman
    #6
    härligt att läsa Ewelina.
  12. 6
    härligt att läsa Ewelina.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    Grattistill kärlek o lycka i livet!

    vem trodde att en het milf som du skulle behöva gå oälskad en längre stund? ;o) Inte jag i alla fall...hihi.

    Grattis doll!
  14. 7
    Grattistill kärlek o lycka i livet!

    vem trodde att en het milf som du skulle behöva gå oälskad en längre stund? ;o) Inte jag i alla fall...hihi.

    Grattis doll!
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    klart de inte gör ngt
  16. 8
    klart de inte gör ngt

Liknande trådar

  1. Städa städa varje söndag och så varje
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-27, 13:24
  2. Varje kväll och varje morgon
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 11:36
  3. Saker förstörs och saker försinnerTips?
    By mamin in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 18:11
  4. Nya saker varje dag!!!
    By morsamorsan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 20:10
  5. Nu händer det saker nästan varje dag...
    By .:Hella:. in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 19:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar