Mormor ....
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Mormor ....

    Så kom då telefonsamtalet jag väntat på. Mormor somnade stilla in strax efter kl 19 nu ikväll. Det var ju väntat men det känns tungt ändå. Skönt att hon inte hade ont utan bara somnade. Tack för alla böner, tack för att ni finns !
  2. 1
    Mormor .... Så kom då telefonsamtalet jag väntat på. Mormor somnade stilla in strax efter kl 19 nu ikväll. Det var ju väntat men det känns tungt ändå. Skönt att hon inte hade ont utan bara somnade. Tack för alla böner, tack för att ni finns !
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    kram.. vet hur det känns å förlora mormor.. hon var så speciell. Skönt att hon somnade in stilla. Kan du va med familjen, jag var med mamma och pappa... morfar.. kramar om.
  4. 2
    kram.. vet hur det känns å förlora mormor.. hon var så speciell. Skönt att hon somnade in stilla. Kan du va med familjen, jag var med mamma och pappa... morfar.. kramar om.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Skickar också tröstkramar.
  6. 3
    Skickar också tröstkramar.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    det kommer många tankar då nära äldre går bort, speciellt en tacksamhet över minnen man har delat. Ber att Guds himmel ska vara nära dig och din familj.
  8. 4
    det kommer många tankar då nära äldre går bort, speciellt en tacksamhet över minnen man har delat. Ber att Guds himmel ska vara nära dig och din familj.
  9. mumintjejen
    #5
    Ber för er nu i sorgen.
  10. 5
    Ber för er nu i sorgen.
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Hur "normalt" och väntat det än är, så gör det så ont när någon som man alltid har haft runt sig inte finns där nära längre. Många mormorminnen väcks till liv... Skickar tröstkramar.

    Vill du läsa så är detta ett bloggnlägg om min mormor.
    http://mammanpavag.blogspot.com/search/label/mormor
  12. 6
    Hur "normalt" och väntat det än är, så gör det så ont när någon som man alltid har haft runt sig inte finns där nära längre. Många mormorminnen väcks till liv... Skickar tröstkramar.

    Vill du läsa så är detta ett bloggnlägg om min mormor.
    http://mammanpavag.blogspot.com/search/label/mormor
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Beklagar din förlust. Det e så svårt att mista en människa som man alltid haft. Men vilken gåva ändå, att få ha haft en mormor så länge! Ber för din mormor, för dig och övriga anhöriga. Kram!
  14. 7
    Beklagar din förlust. Det e så svårt att mista en människa som man alltid haft. Men vilken gåva ändå, att få ha haft en mormor så länge! Ber för din mormor, för dig och övriga anhöriga. Kram!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Beklagar din sorg. Jag förstår att det känns jättetungt och ledsamt även om det var väntat.

    Varma kramar.
  16. 8
    Beklagar din sorg. Jag förstår att det känns jättetungt och ledsamt även om det var väntat.

    Varma kramar.
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Beklagar.
    Jag vet ju alltför väl hur det är när någon går bort. Ta hand om dig själv och de dina.

    *kram*
  18. 9
    Beklagar.
    Jag vet ju alltför väl hur det är när någon går bort. Ta hand om dig själv och de dina.

    *kram*

Liknande trådar

  1. Min mormor
    By ango in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 07:07
  2. mormor vid 38 år
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 08:35
  3. Mormor?
    By Mama_A in forum Tonåringar
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 12:50
  4. Nu vet min mormor...
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 23:17
  5. Min mormor och jag...
    By miia1977 in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar