Barnvagn
_0810 Oktoberbarn
  1. Bellan
    #1

    Barnvagn

    Vad har ni för barnvagn? Vi har en Emmaljunga City cross (de första månaderna med hårdlift).

    Har länge varit sugen på att köpa en mindre sittvagn/sulky/buggy (eller vad det kallas) och nu tror jag det har blivit dags att slå till! Är lite inne på en Brio Race då vi vill ha en liten smidig vagn men som ändå klarar av lite terräng!

    Vad har ni för vagn? För- och nackdelar med vagnen?
  2. 1
    Barnvagn Vad har ni för barnvagn? Vi har en Emmaljunga City cross (de första månaderna med hårdlift).

    Har länge varit sugen på att köpa en mindre sittvagn/sulky/buggy (eller vad det kallas) och nu tror jag det har blivit dags att slå till! Är lite inne på en Brio Race då vi vill ha en liten smidig vagn men som ändå klarar av lite terräng!

    Vad har ni för vagn? För- och nackdelar med vagnen?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Vi hade en Teutonia FUn, men den sålde jag i sommras då vi behövde en mer terräng gående vagn. Så jag köpte en Urban jungle Swift, och är sååå nöjd. Den är stor men ändå liten. Och sååå smidig! Vi går verkligen över stock och sten med den vagnen, storasyster vill alltid ta vägen via skogen hem från skolan. Och det gör vi! Och den funkar lika bra i stan med sitt svängbara framhjul!LOVE IT!
  4. 2
    Vi hade en Teutonia FUn, men den sålde jag i sommras då vi behövde en mer terräng gående vagn. Så jag köpte en Urban jungle Swift, och är sååå nöjd. Den är stor men ändå liten. Och sååå smidig! Vi går verkligen över stock och sten med den vagnen, storasyster vill alltid ta vägen via skogen hem från skolan. Och det gör vi! Och den funkar lika bra i stan med sitt svängbara framhjul!LOVE IT!
  5. Bellan
    #3
    Ser jättefin ut! Kollade bilder på nätet. Hur är den med liggläge? Verkar aningens dyr, runt 5000:- eller? Men det är klart, är man riktigt nöjd med vagnen så är det ju värt pengarna!
  6. 3
    Ser jättefin ut! Kollade bilder på nätet. Hur är den med liggläge? Verkar aningens dyr, runt 5000:- eller? Men det är klart, är man riktigt nöjd med vagnen så är det ju värt pengarna!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Jo den kostar en slant, men sen har den verkligen allt man kan ha och kräva av vagnen. Fullt liggläge,lufthjul vilket gör den terränggående med bra stötdämpning,trehjuling vilket gör den oerhört smidig och lättstyrd. Ställbart handtag,rymlig korg under. Tyckte först korgen var grymt liten, men när jag har börjat använda vagnen så har den räckt till gott och väl (efter en shoppingtur på stan )

    Super lätt att fälla ihop! Ja den kostar ju 5395:- sen ska man ha bygeln till och den kostar sina 395:- och sen regnskyddet till som kostar 495:- dom kan ta betalt....jag hade ju min Fun som sagt som jag sålde av,så det blev liksom jämnt upp.

    Men jag kan verkligen rekommendera vagnen!!!
  8. 4
    Jo den kostar en slant, men sen har den verkligen allt man kan ha och kräva av vagnen. Fullt liggläge,lufthjul vilket gör den terränggående med bra stötdämpning,trehjuling vilket gör den oerhört smidig och lättstyrd. Ställbart handtag,rymlig korg under. Tyckte först korgen var grymt liten, men när jag har börjat använda vagnen så har den räckt till gott och väl (efter en shoppingtur på stan )

    Super lätt att fälla ihop! Ja den kostar ju 5395:- sen ska man ha bygeln till och den kostar sina 395:- och sen regnskyddet till som kostar 495:- dom kan ta betalt....jag hade ju min Fun som sagt som jag sålde av,så det blev liksom jämnt upp.

    Men jag kan verkligen rekommendera vagnen!!!

Liknande trådar

  1. Barnvagn.
    By vajjer in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 17:28
  2. Barnvagn??
    By fia82 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 18:27
  3. Tåg med barnvagn!
    By Lerica in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 07:22
  4. Barnvagn?
    By I väntan på kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:04
  5. Barnvagn
    By elwira76 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 19:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar