Dagens tre bästa tajm!
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Dagens tre bästa tajm!

    Dags att hålla igång detta forum ju!!

    Svara vilken dag ni vill, idag, imorgon, anyday..bara ni svarar!! ;o)

    1. Att städerskan är här och med ett glatt humör fejjar o putsar! Lovelyyyy!

    2. Att min mamma är guld, igår planetrade hon om alla blommor och nu är hon ute o leker/promenerar med lilla trollet. ,O)

    3. Att det är en fredag och att en överraskning jag planerade åt min sambos kusin gick hem, en "desperate housewifes" kok-bok (hon är en inkarnation av Bree) Älskar att skicka iväg små oväntade presenter!!


    Ni då? Hur ser det ut för er??

    KRAMAR!!
  2. 1
    Dagens tre bästa tajm! Dags att hålla igång detta forum ju!!

    Svara vilken dag ni vill, idag, imorgon, anyday..bara ni svarar!! ;o)

    1. Att städerskan är här och med ett glatt humör fejjar o putsar! Lovelyyyy!

    2. Att min mamma är guld, igår planetrade hon om alla blommor och nu är hon ute o leker/promenerar med lilla trollet. ,O)

    3. Att det är en fredag och att en överraskning jag planerade åt min sambos kusin gick hem, en "desperate housewifes" kok-bok (hon är en inkarnation av Bree) Älskar att skicka iväg små oväntade presenter!!


    Ni då? Hur ser det ut för er??

    KRAMAR!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Oj oj oj...

    ... är lite kämpigt här... Jobbar varje vardag mellan halv åtta och fyra/halv fem så d blir inte så mycke guldkorn dom dagarna tyvärr. Hämtning på fritids, disk, väskpack, mat, tvätt, läxor, tandborstning mm till man ramlar i säng på kvällen strax efter barnen och man får inte ett jota gjort. Orkar inte kolla tv ens... Å nån fotmassage av snygg karl kan ja säga att d ICKE blir här hemma Lyckos dig!
    Men ja kan samla ihop några andra från helgen till nu...

    I lördags kväll när angus hade somnat kl sju på kvällen . Mina storgrabbar och jag packade ner oss i soffan filtar, godis, chips och läsk. Kollade på en av Harry Potter filmerna. Så mysigt. Dock orkade vi bara kolla halva innan vi gick å la oss kl nio.

    I söndags när vi var hos mamma och firade min mormor som fyllde 79. Angus var förkyld tyvärr men var inte blyg Till och med mammas nya kille som han aldrig träffat fick ta honom från mig när ja förberedde efterrätten och trösta när han var ledsen och hade slagit sig. WOW!

    Idag när ja läste läsläxa med storgrabbarna och dom gick med på d utan prut... himmel

    En lite tråkglad händelse idag... Angus är hos sin pappa nu i 3 dagar men ja skulle upp dit och lämna bilstolen och dom stod ute och väntade på mig. Angus vinkade glatt när han fick se bilen min. Sen när ja skulle åka efter typ 5 min turbogos så blev han lite ledsen och sträckte sig efter mig när ja satte mig i bilen. Gulle...
    Den som inte passar uppsatta tider...
    ...slösar med andras tid så som det vore deras egen.
  4. 2
    Oj oj oj... ... är lite kämpigt här... Jobbar varje vardag mellan halv åtta och fyra/halv fem så d blir inte så mycke guldkorn dom dagarna tyvärr. Hämtning på fritids, disk, väskpack, mat, tvätt, läxor, tandborstning mm till man ramlar i säng på kvällen strax efter barnen och man får inte ett jota gjort. Orkar inte kolla tv ens... Å nån fotmassage av snygg karl kan ja säga att d ICKE blir här hemma Lyckos dig!
    Men ja kan samla ihop några andra från helgen till nu...

    I lördags kväll när angus hade somnat kl sju på kvällen . Mina storgrabbar och jag packade ner oss i soffan filtar, godis, chips och läsk. Kollade på en av Harry Potter filmerna. Så mysigt. Dock orkade vi bara kolla halva innan vi gick å la oss kl nio.

    I söndags när vi var hos mamma och firade min mormor som fyllde 79. Angus var förkyld tyvärr men var inte blyg Till och med mammas nya kille som han aldrig träffat fick ta honom från mig när ja förberedde efterrätten och trösta när han var ledsen och hade slagit sig. WOW!

    Idag när ja läste läsläxa med storgrabbarna och dom gick med på d utan prut... himmel

    En lite tråkglad händelse idag... Angus är hos sin pappa nu i 3 dagar men ja skulle upp dit och lämna bilstolen och dom stod ute och väntade på mig. Angus vinkade glatt när han fick se bilen min. Sen när ja skulle åka efter typ 5 min turbogos så blev han lite ledsen och sträckte sig efter mig när ja satte mig i bilen. Gulle...

Liknande trådar

  1. Dagens bästa då ?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 21:12
  2. Dagens 3 bästa
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-07-22, 20:08
  3. Dagens bästa
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-17, 17:03
  4. Dagens tre bästa tajm!
    By MissyMK in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 21:32
  5. Dagens bästa och dagens sämsta
    By ellba in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 10:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar