Intimfråga
Mammasnack
  1. Anonym
    #1

    Intimfråga

    Under ca 2 dagar i månaden har jag illaluktande flytningar. Egentligen är det inte direkt flytningar (typ kladdigt) utan snarare vätska (som rinner som vatten). I trosorna ser det ut som att jag kissat på mig en aning, och det luktar lite grann som vinäger, surt alltså. Övriga dagar har jag inga flytningar alls bortsett från vid ägglossningen. Tycker ni att det här låter normalt? Jag har inte riktigt listat ut om de här dagarna infaller någon speciell tid efter ägglossning eller mens. För det mesta är det bara sur lukt och lite obehag, men någon enstaka månad är det riktigt surt och nästan brännande.
  2. 1
    Intimfråga Under ca 2 dagar i månaden har jag illaluktande flytningar. Egentligen är det inte direkt flytningar (typ kladdigt) utan snarare vätska (som rinner som vatten). I trosorna ser det ut som att jag kissat på mig en aning, och det luktar lite grann som vinäger, surt alltså. Övriga dagar har jag inga flytningar alls bortsett från vid ägglossningen. Tycker ni att det här låter normalt? Jag har inte riktigt listat ut om de här dagarna infaller någon speciell tid efter ägglossning eller mens. För det mesta är det bara sur lukt och lite obehag, men någon enstaka månad är det riktigt surt och nästan brännande.
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Det kan vara en obalans i underlivet, det finns medicin för att återställa balansen. Sök gyn så ordnar de det åt dig.
  4. 2
    Det kan vara en obalans i underlivet, det finns medicin för att återställa balansen. Sök gyn så ordnar de det åt dig.

Liknande trådar

  1. Intimfråga....
    By Anonym in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 13:37
  2. Intimfråga
    By Plottis & tjejerna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 15:57
  3. Intimfråga
    By **** in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 08:12
  4. Intimfråga
    By anonymt namn in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 21:33
  5. Intimfråga
    By Jeanette med Wille in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar