hamnar gärna här :)
_1006 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    hamnar gärna här :)

    Här hamnar jag gärna! Hoppas såå på en liten till!
  2. 1
    hamnar gärna här :) Här hamnar jag gärna! Hoppas såå på en liten till!
  3. Ecorelle
    #2
    Lycka till! Jag har alltid tyckt att det vore så härligt med ett litet junibarn!
  4. 2
    Lycka till! Jag har alltid tyckt att det vore så härligt med ett litet junibarn!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Håller tummarna för dig!
  6. 3
    Håller tummarna för dig!
  7. Anonym (ovan)
    #4
    Lycka till! När har du äl? Alltså när blir det bebisbak för dig? Det är jag som signat in där uppe.
  8. 4
    Lycka till! När har du äl? Alltså när blir det bebisbak för dig? Det är jag som signat in där uppe.
  9. Anonym
    #5
    jag har ingen koll alls på äl, men _tror_ att den redan varit och att chansen finns....brukar ha superkoll, men har börjat jobba igen för första gången på ett bra tag och har ingen koll på nåt. tror att mensen borde komma före eller kring helgen (eller inte komma då )
  10. 5
    jag har ingen koll alls på äl, men _tror_ att den redan varit och att chansen finns....brukar ha superkoll, men har börjat jobba igen för första gången på ett bra tag och har ingen koll på nåt. tror att mensen borde komma före eller kring helgen (eller inte komma då )
  11. Anonym ovan
    #6
    Håller tummarna för att det redan bakats en liten då. Men Oj, Bim så snart. Då blir det väl en sen majbebis. Om vi lyckades med vårt bebisbak igår så är bf den 6 juni nästa år. Mens ska komma om 13 dagar, el ja, helst inte. Men jag vågar inte tro att vi lyckades redan. Är ju bara 20% chans läste jag (vid min ålder). Jag har dock haft extremt lätt att bli gravid tidigare. Dett aär min femte graviditet om det går.

    Har du varit mammaledig nu?
  12. 6
    Håller tummarna för att det redan bakats en liten då. Men Oj, Bim så snart. Då blir det väl en sen majbebis. Om vi lyckades med vårt bebisbak igår så är bf den 6 juni nästa år. Mens ska komma om 13 dagar, el ja, helst inte. Men jag vågar inte tro att vi lyckades redan. Är ju bara 20% chans läste jag (vid min ålder). Jag har dock haft extremt lätt att bli gravid tidigare. Dett aär min femte graviditet om det går.

    Har du varit mammaledig nu?
  13. Anonym
    #7
    Aha, noll koll som sagt Kanske ska övergå till att hoppas på maj då!
    Har varit mammaledig ett bra tag, detta blir också min femte graviditet om det nu blir/är någon....
    Håller tummarna för dig, har det gått lätt innan så är nog chansen större än 20% tor jag!
  14. 7
    Aha, noll koll som sagt Kanske ska övergå till att hoppas på maj då!
    Har varit mammaledig ett bra tag, detta blir också min femte graviditet om det nu blir/är någon....
    Håller tummarna för dig, har det gått lätt innan så är nog chansen större än 20% tor jag!
  15. Anonym
    #8
    Jag hoppas kunna göra dig sällskap. Väntar ÄL till helgen om man ska tro FF. Testar med ÄL-test denna gång också.

    Ibörjan av oktober så vet jag om jag får slå följe med er.
  16. 8
    Jag hoppas kunna göra dig sällskap. Väntar ÄL till helgen om man ska tro FF. Testar med ÄL-test denna gång också.

    Ibörjan av oktober så vet jag om jag får slå följe med er.
  17. Anonym just nu..
    #9
    Samma här! Iaf om man ska gå efter billingsmetoden..
  18. 9
    Samma här! Iaf om man ska gå efter billingsmetoden..

Liknande trådar

  1. Vill så gärna så gärna hamna här
    By erica76 in forum _1205 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-28, 08:36
  2. I dag hamnar jag gärna i ofrivillig koma
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 18:10
  3. hamnar man här?
    By anonymt namn in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 07:47
  4. Hamnar här då som....
    By mamma till sex troll in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:41
  5. Är det här man hamnar
    By Mammi in forum Planera för barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar