Tips på present?
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Tips på present?

    Hej på er!
    Jag och min man ska vara gudföräldrar åt min bästa väns barn och nu funderar jag på vad vi ska köpa för ngt, eftersom vi är just gudföräldrar vill jag att det ska vara ngt spciellt!
    Tips mottages gärna!

    Mvh /L
  2. 1
    Tips på present? Hej på er!
    Jag och min man ska vara gudföräldrar åt min bästa väns barn och nu funderar jag på vad vi ska köpa för ngt, eftersom vi är just gudföräldrar vill jag att det ska vara ngt spciellt!
    Tips mottages gärna!

    Mvh /L
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Några idéer

    Just från gudföräldrar tycker jag att det är fint med en klassisk present som ett smycke. Guldhjärta, id-bricka, lyckopeng eller något annat som följer med hela livet.
    Om de har trädgård (och tänker bo där resten av livet) så tycker jag att ett fruktträd är en vacker gåva.
    Barnens Bibel, en påbörjad samling silverbestick/kaffeservis, barnkammarserien (böcker) är också några förslag. Vet en kille som fick en tripp-trappstol i doppresent - den följde honom ända till studentkorridoren som skrivbordsstol och då har man väl lyckats med sitt val kan jag tycka!
  4. 2
    Några idéer Just från gudföräldrar tycker jag att det är fint med en klassisk present som ett smycke. Guldhjärta, id-bricka, lyckopeng eller något annat som följer med hela livet.
    Om de har trädgård (och tänker bo där resten av livet) så tycker jag att ett fruktträd är en vacker gåva.
    Barnens Bibel, en påbörjad samling silverbestick/kaffeservis, barnkammarserien (böcker) är också några förslag. Vet en kille som fick en tripp-trappstol i doppresent - den följde honom ända till studentkorridoren som skrivbordsstol och då har man väl lyckats med sitt val kan jag tycka!
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3

    Handmålad keramikspargris

    Här kan du köpa helt handmålade keramikspargrisar. Du väljer själv motiv och text. De målar allt du vill på The Creativity House i Stockholm på Fridhemsplan. Jag beställde en doppresent av dem till min lilla Anton ((nu 7år) Superfin!


    www.babyprints.se/piggybank
  6. 3
    Handmålad keramikspargris Här kan du köpa helt handmålade keramikspargrisar. Du väljer själv motiv och text. De målar allt du vill på The Creativity House i Stockholm på Fridhemsplan. Jag beställde en doppresent av dem till min lilla Anton ((nu 7år) Superfin!


    www.babyprints.se/piggybank

Liknande trådar

  1. Present tips?
    By Gullan m 3 prinsar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 21:57
  2. Tips på 2 års present?
    By krissan74 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 10:39
  3. Tips på present OT
    By Jenny m. My&Isabella in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 23:22
  4. Tips på present?
    By Nilo in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 22:47
  5. Present tips
    By Lindhis in forum _0506 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar