Signar in.... El hoppas på
_1006 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Signar in.... El hoppas på

    Hej hej!

    Här ligger jag med rumpan på en kudde. Jag har haft kraftigt utslag på äl-stickan igår kväll och även nu på morgonen och nu hade vi lunchmys här hemma... Mannen stack till arbetet igen och här ligger jag med en väldigt konstigt känsla i kroppen. Har ägget lossnat än, när lossnar det annars och finns det fina spermier?

    De andra gångerna gick det som en dans, en gång med skydd tom så det kan ju bli. Detta är första gången vi aktivt försökt att pricka rätt. Tänk om? Om två veckor vet jag om jag får stanna här i gruppen............... Tycker att det vore mysigt med en liten nästa sommar då vår sladdis fyller tre.
  2. 1
    Signar in.... El hoppas på Hej hej!

    Här ligger jag med rumpan på en kudde. Jag har haft kraftigt utslag på äl-stickan igår kväll och även nu på morgonen och nu hade vi lunchmys här hemma... Mannen stack till arbetet igen och här ligger jag med en väldigt konstigt känsla i kroppen. Har ägget lossnat än, när lossnar det annars och finns det fina spermier?

    De andra gångerna gick det som en dans, en gång med skydd tom så det kan ju bli. Detta är första gången vi aktivt försökt att pricka rätt. Tänk om? Om två veckor vet jag om jag får stanna här i gruppen............... Tycker att det vore mysigt med en liten nästa sommar då vår sladdis fyller tre.
  3. Anonym igen
    #2
    Jag igen.. Jaha här är man ju rätt ensam än så länge... Löjligt hoppfull om att det ska ha tagit sig kanske? Jag har i alla fall BIM 27/9
  4. 2
    Jag igen.. Jaha här är man ju rätt ensam än så länge... Löjligt hoppfull om att det ska ha tagit sig kanske? Jag har i alla fall BIM 27/9
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Vet själv hur olidligt spännande det kan vara. Tiden segar sig fram.
  6. 3
    Vet själv hur olidligt spännande det kan vara. Tiden segar sig fram.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Känner du dig ensam så kan du ju alltid kika in på försökt mindre än 12 månader snacket.. Där är vi ett gäng som hänger och som hoppas på plus varje månad.. Själv är jag inte så aktiv i ank.gruppererna först jag har plussat..
  8. 4
    Känner du dig ensam så kan du ju alltid kika in på försökt mindre än 12 månader snacket.. Där är vi ett gäng som hänger och som hoppas på plus varje månad.. Själv är jag inte så aktiv i ank.gruppererna först jag har plussat..
  9. Anonymisen
    #5
    Tack! Jag har tassat över dit nu. Visste inte att den fanns.
  10. 5
    Tack! Jag har tassat över dit nu. Visste inte att den fanns.
  11. Anonym
    #6
    Dem närmaste 28 timmarna efter det första positiva ÄL-testet ska man ha samlag om vill öka oddsen till en graviditet.

    Jag har själv köpt ÄL-test denna månad och förväntas få ÄL i helgen, så då ska det bakas en liten förhoppningsvis.

    Håller tummarna att vi får följas åt till juni nästa år...
  12. 6
    Dem närmaste 28 timmarna efter det första positiva ÄL-testet ska man ha samlag om vill öka oddsen till en graviditet.

    Jag har själv köpt ÄL-test denna månad och förväntas få ÄL i helgen, så då ska det bakas en liten förhoppningsvis.

    Håller tummarna att vi får följas åt till juni nästa år...
  13. Anonym
    #7
    Det skulle så klart stå dem närmaste 48 timmarna efter positivt ÄL-test.
  14. 7
    Det skulle så klart stå dem närmaste 48 timmarna efter positivt ÄL-test.
  15. försök med 2an
    #8
    Lycka till jag hoppas också på att få stanna här.
  16. 8
    Lycka till jag hoppas också på att få stanna här.

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Nygammal signar in!
    By -Helena- in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-10-25, 05:17
  3. Signar in
    By singbear in forum _1007 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 19:28
  4. Signar in här på nytt
    By Anonymisen in forum _1006 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 11:50
  5. Signar?
    By Å-Lindström in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 12:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar