2,5 års kontroll
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    2,5 års kontroll

    hejsan,
    nu har vi äntligen fått tid till det,
    inte förrän 1 oktober men iaf.
    Har ni varit och isf vad gjorde ni?

    Mäta och väga så klart men är det något mer??
    ~~Oscar & Marcus- snus.blogg.se~~
    **susannnas.blogg.se**
  2. 1
    2,5 års kontroll hejsan,
    nu har vi äntligen fått tid till det,
    inte förrän 1 oktober men iaf.
    Har ni varit och isf vad gjorde ni?

    Mäta och väga så klart men är det något mer??
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Tuwa har ju passerat 2½ år men inte har vi fått ngn kallelse till BVC!? Hjälp vad snabbt man glömmer. Är det meningen att de ska gå på kontroll när de är 2½ år?
  4. 2
    Tuwa har ju passerat 2½ år men inte har vi fått ngn kallelse till BVC!? Hjälp vad snabbt man glömmer. Är det meningen att de ska gå på kontroll när de är 2½ år?
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Vi har varit på kontroll och det de kollar är som du säger vikt och längd. Sedan kollar de språkutveckling och hur de leker när de får en låda med leksaker.De frågar lite lätta frågor såsom vad säger kossan eller hunden m.m...
    Jonathan är lite sen i talet pga ayy han haft många öroninflamationer och nyligen fått sina rör i öronen men han börjar komma ikapp nu. Men vi ska ändå på återkontroll om ett halvår. Är det fortfarnade efter så blir det talpedagog...Men det ska nog reda pp sig!
  6. 3
    Vi har varit på kontroll och det de kollar är som du säger vikt och längd. Sedan kollar de språkutveckling och hur de leker när de får en låda med leksaker.De frågar lite lätta frågor såsom vad säger kossan eller hunden m.m...
    Jonathan är lite sen i talet pga ayy han haft många öroninflamationer och nyligen fått sina rör i öronen men han börjar komma ikapp nu. Men vi ska ändå på återkontroll om ett halvår. Är det fortfarnade efter så blir det talpedagog...Men det ska nog reda pp sig!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Har för mig att det är inte är någon kontroll vid 2½ alls här, men jag minns så dåligt från tiden med storebror...
  8. 4
    Har för mig att det är inte är någon kontroll vid 2½ alls här, men jag minns så dåligt från tiden med storebror...
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Vi har ingen 2½årskontroll utan efter 1½årskollen kommer treårskollen här. Trots att jag gjort den två ggr innan minns jag inte riktigt vad de kollar. Talet tror jag och så minns jag att mina fick cykla trehjuling.
  10. 5
    Vi har ingen 2½årskontroll utan efter 1½årskollen kommer treårskollen här. Trots att jag gjort den två ggr innan minns jag inte riktigt vad de kollar. Talet tror jag och så minns jag att mina fick cykla trehjuling.
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Vi har varit på 2 1/2 årskontrollen, längd vikt tal och språkförståelse, här har man gjort om 3-årskollen till 2,5 år istället för att hitta de barnen som har autistiska drag, vi fick en hel del frågor hemskickade inför besöket som skulle besvaras tex om barnet tycker om att leka m andra barn, förstår barnet mer är 50 ord, tittar barnet på det du talar om mm mm det var massa frågor..
    annars gjordes inte så mycket mer än det Linda skrev med lek i lådan..
  12. 6
    Vi har varit på 2 1/2 årskontrollen, längd vikt tal och språkförståelse, här har man gjort om 3-årskollen till 2,5 år istället för att hitta de barnen som har autistiska drag, vi fick en hel del frågor hemskickade inför besöket som skulle besvaras tex om barnet tycker om att leka m andra barn, förstår barnet mer är 50 ord, tittar barnet på det du talar om mm mm det var massa frågor..
    annars gjordes inte så mycket mer än det Linda skrev med lek i lådan..

Liknande trådar

  1. 2 mån kontroll
    By femella in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 18:49
  2. Mvc kontroll
    By Elin med E,H&A in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 11:57
  3. 18 mån kontroll
    By Jan mamma in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 19:25
  4. ett års kontroll
    By moniquex med 3 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 13:28
  5. 3-mån kontroll
    By helene_77 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar