En fråga till alla !!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    En fråga till alla !!

    Vad var den bästa dop present ni fick till ert/era barn?????

    Jag ska köpa dop present och vill köpa nått bra nått som han kommer ha användning för eller komma till nytta.

    Funderar på detta:
    en söt pall
    3d avgjutning på hand och fot som man gör själv
    en personlig tavla från isa form (men tror den ej hinner bli klar i tid)
    Välkommen in till min blogg http://sandrasfamily.blogg.se
  2. 1
    En fråga till alla !! Vad var den bästa dop present ni fick till ert/era barn?????

    Jag ska köpa dop present och vill köpa nått bra nått som han kommer ha användning för eller komma till nytta.

    Funderar på detta:
    en söt pall
    3d avgjutning på hand och fot som man gör själv
    en personlig tavla från isa form (men tror den ej hinner bli klar i tid)
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2

    Edvin är inte döpt

    ...men av det du räknat upp så hade jag nog uppskattat tavlan från Isaform mest. Hinner den inte komma så kan du kanske köpa ett presentkort?
    Det fick Edvin i present av sina små vänner när han fyllde ett år och jag är jätteglad för tavlan vi beställde.
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  4. 2
    Edvin är inte döpt ...men av det du räknat upp så hade jag nog uppskattat tavlan från Isaform mest. Hinner den inte komma så kan du kanske köpa ett presentkort?
    Det fick Edvin i present av sina små vänner när han fyllde ett år och jag är jätteglad för tavlan vi beställde.
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Vi fick presentkort på Isa form, hon brukar ju kunna fixa det snabbt, sist jag beställde därifrån hade jag sakerna på 4 dagar, hon är snabb på att svara på mail och om du skickar en förfrågan nu så kan hon svara på hur lång tid det kommer att ta.
  6. 3
    Vi fick presentkort på Isa form, hon brukar ju kunna fixa det snabbt, sist jag beställde därifrån hade jag sakerna på 4 dagar, hon är snabb på att svara på mail och om du skickar en förfrågan nu så kan hon svara på hur lång tid det kommer att ta.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Julius fick en liten stol när han döptes, som han älskar! Så jag skulle satsat på pall eller nåt sånt, det finns ju så många fina! Och det är en användbar sak som de kan ha i många år.
  8. 4
    Julius fick en liten stol när han döptes, som han älskar! Så jag skulle satsat på pall eller nåt sånt, det finns ju så många fina! Och det är en användbar sak som de kan ha i många år.

Liknande trådar

  1. En till tand fråga till er alla...
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 16:27
  2. En fråga till er alla!
    By cerlise in forum _0207 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 22:04
  3. Fråga till er alla....
    By LitenBlå in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 19:20
  4. En fråga till till alla pluggisar..
    By Elinas mamma in forum _0405 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 20:53
  5. En fråga till er alla!
    By Pilluska in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 22:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar