Kan inte bestämma mig...
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Kan inte bestämma mig...

    hade tänkt köra spinning & core i morgon bitti men har så vansinnigt mycket att göra på jobbet just nu så jag känner inte att jag riktigt har tid. Jag borde åka vråltidigt till jobbet istället och sätta mig med budgeten så vi får in den i tid. Jag kan ju ta en joggingrunda på kvällen istället tänker jag . Tror det får bli så även om jag skulle vilja köra ett corepass i morgon egentligen.
  2. 1
    Kan inte bestämma mig... hade tänkt köra spinning & core i morgon bitti men har så vansinnigt mycket att göra på jobbet just nu så jag känner inte att jag riktigt har tid. Jag borde åka vråltidigt till jobbet istället och sätta mig med budgeten så vi får in den i tid. Jag kan ju ta en joggingrunda på kvällen istället tänker jag . Tror det får bli så även om jag skulle vilja köra ett corepass i morgon egentligen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Tycker du ska ta den där joggingturen imorgon kväll istället faktiskt så du kan koppla av lite. För min del tycker jag alltid att det är skönt att få undan måste-sakerna fort innan jag kan koncenterar mig på något annat. Åk inte in för tidigt bara, man måste sova lite också för att orka. Kram
  4. 2
    Tycker du ska ta den där joggingturen imorgon kväll istället faktiskt så du kan koppla av lite. För min del tycker jag alltid att det är skönt att få undan måste-sakerna fort innan jag kan koncenterar mig på något annat. Åk inte in för tidigt bara, man måste sova lite också för att orka. Kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Om du lovar på din scoutheder att du joggar så okejar jag det!
  6. 3
    Om du lovar på din scoutheder att du joggar så okejar jag det!
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Ja det får nog bli så för ikväll verkar inte hjärnan vilja hänga med.
  8. 4
    Ja det får nog bli så för ikväll verkar inte hjärnan vilja hänga med.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Jag lovar, behöver nog det i morgon kväll ändå för att rensa tankarna.
  10. 5
    Jag lovar, behöver nog det i morgon kväll ändå för att rensa tankarna.
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Jag hade tagit joggingen, det är det värsta jag vet att stressa.
  12. 6
    Jag hade tagit joggingen, det är det värsta jag vet att stressa.
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Åh, du är så duktig som tränar fast du har mycket på jobbet! Jag hade nog kört på joggingen, hade inte kunnat koncentrera mig på morgonen om jag hade den där "borde-vara-på-jobbet"-känslan.
  14. 7
    Åh, du är så duktig som tränar fast du har mycket på jobbet! Jag hade nog kört på joggingen, hade inte kunnat koncentrera mig på morgonen om jag hade den där "borde-vara-på-jobbet"-känslan.
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8
    ja det får bli jogging som kompensation för utebliven träning på morgonen och som "avstressare" inför helgen.
  16. 8
    ja det får bli jogging som kompensation för utebliven träning på morgonen och som "avstressare" inför helgen.
  17. ÅJ67 m 3 kidz
    #9
    Jag måste ha träningen för att orka med när det väldigt mycket på jobbet.
  18. 9
    Jag måste ha träningen för att orka med när det väldigt mycket på jobbet.
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Alltså, det måste ju egentligen jag också. All min erfarenhet säger att jag mår så mycket bättre när jag tränar. Ändå gör jag det inte... just nu i alla fall...
  20. 10
    Alltså, det måste ju egentligen jag också. All min erfarenhet säger att jag mår så mycket bättre när jag tränar. Ändå gör jag det inte... just nu i alla fall...
  21. ÅJ67 m 3 kidz
    #11
    Om jag sparkar iväg dig till träningen så kan väl du sparka iväg mig till sängen nu för jag borde verkligen sova!
  22. 11
    Om jag sparkar iväg dig till träningen så kan väl du sparka iväg mig till sängen nu för jag borde verkligen sova!
  23. Medlem sedan
    Jan 2006
    #12
    Då inväntar vi en joggingrapport ikväl då
  24. 12
    Då inväntar vi en joggingrapport ikväl då
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13
    Hm... lite fel tidpunkt att sparka iväg dig till sängen nu va?

    Nu har jag packat springskorna så att de åker med till landet!
  26. 13
    Hm... lite fel tidpunkt att sparka iväg dig till sängen nu va?

    Nu har jag packat springskorna så att de åker med till landet!

Liknande trådar

  1. Kan inte bestämma oss!
    By m.aria in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 10:55
  2. Kan inte bestämma mig
    By cathis in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 10:21
  3. kan inte bestämma mej...
    By Anne in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 11:48
  4. Kan inte bestämma mig
    By GH in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 08:45
  5. Kan inte bestämma mig
    By Ingeli in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 18:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar