Födelsedagskalas
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Födelsedagskalas

    Vad planerar ni inför 7-årskalasen? Har lite brist på inspiration och dessutom livsfarlig byggarbetsplats här hemma så jag vet inte om vi kan ha kalas här. Kanske i Rådsparken med grillning och lek, men då får man hoppas på bra väder...
    ****************************
    MiaMaria
  2. 1
    Födelsedagskalas Vad planerar ni inför 7-årskalasen? Har lite brist på inspiration och dessutom livsfarlig byggarbetsplats här hemma så jag vet inte om vi kan ha kalas här. Kanske i Rådsparken med grillning och lek, men då får man hoppas på bra väder...
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Vi har en gemensamhetslokal i området där vi planerar att ha Theodors kalas. Blir en söndageftermiddag med tårta/glass, lekar och så avslutas det med korv och fiskdamm. Förra året blev det inget kalas så i år tror jag det blir nästan hela klassen och en del kompisar, många ungar blir det...
  4. 2
    Vi har en gemensamhetslokal i området där vi planerar att ha Theodors kalas. Blir en söndageftermiddag med tårta/glass, lekar och så avslutas det med korv och fiskdamm. Förra året blev det inget kalas så i år tror jag det blir nästan hela klassen och en del kompisar, många ungar blir det...
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Elias ska ha fest har han bestämt. Det blir mellan kl.18-20 och det blir korv med pommes och tårta och LEGO-byggartävling. Troligen typ skattjakt.
  6. 3
    Elias ska ha fest har han bestämt. Det blir mellan kl.18-20 och det blir korv med pommes och tårta och LEGO-byggartävling. Troligen typ skattjakt.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Jag vill gärna ha kalas här hemma, eftersom det kanske är sista gången i det här huset. Olivia vill nog hellre att vi hyr in oss någonstans, sånt där koncept där allt ingår - typ Busfabriken. Jag gillar inte sånt, men vi får väl se hur rörigt vi har det då.
  8. 4
    Jag vill gärna ha kalas här hemma, eftersom det kanske är sista gången i det här huset. Olivia vill nog hellre att vi hyr in oss någonstans, sånt där koncept där allt ingår - typ Busfabriken. Jag gillar inte sånt, men vi får väl se hur rörigt vi har det då.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Siri har bestämt att hon vill ha "färgkalas"... fråga mig inte riktigt vad hon menar men alla ska ha väldigt färgglada kläder på sig iaf. Sedan får vi väl spinna vidare på temat kan jag tro. Vi tänker hyra en lokal som ligger rakt under vår lägenhet - av ren bekvämlighet! *s*
  10. 5
    Siri har bestämt att hon vill ha "färgkalas"... fråga mig inte riktigt vad hon menar men alla ska ha väldigt färgglada kläder på sig iaf. Sedan får vi väl spinna vidare på temat kan jag tro. Vi tänker hyra en lokal som ligger rakt under vår lägenhet - av ren bekvämlighet! *s*
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6
    Vi ska ha kalas på lördag,det blir inget särskilt utan han har bjudit killarna i klassen+några han umgås med på fritiden. totalt blir det 15 st killar i åldrarna 4-8 år. Pga att det blir så många har jag begränsat tiden till 2 timmar. Vi börjar nog med att fika sedan kommer dom att underhålla sej själva resten av tiden. Det enda jag kommer att organisera är den klassiska fiskdammem i slutet.....
  12. 6
    Vi ska ha kalas på lördag,det blir inget särskilt utan han har bjudit killarna i klassen+några han umgås med på fritiden. totalt blir det 15 st killar i åldrarna 4-8 år. Pga att det blir så många har jag begränsat tiden till 2 timmar. Vi börjar nog med att fika sedan kommer dom att underhålla sej själva resten av tiden. Det enda jag kommer att organisera är den klassiska fiskdammem i slutet.....

Liknande trådar

  1. Födelsedagskalas
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 14:44
  2. Födelsedagskalas i dag
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 11:18
  3. Födelsedagskalas!
    By KatarinaFR in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 22:06
  4. Födelsedagskalas?
    By dainty in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 22:27
  5. Snö och födelsedagskalas...
    By Lotta_79 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar