Servetter till dopmiddagen?
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Servetter till dopmiddagen?

    Kommer snart lägga upp bild på här: http://www.familjeliv.se/Hem/natalie99/galleri.php
    har tagit kort på de servetter som jag köpt...och som jag tänkt använda till dopmiddagen!

    Vilken kombo tycker du att jag ska ta?
    Röd/orange- vit
    Vit-grön
    Grön-röd/orange

    Tycker nog själv att den röd/orange-gröna kombon var finast, grön-vit tycker jag blir för pojkig..men jag kanske har fel...

    Vikningen som är tänkt är denna:
    https://www.ica.se/FrontServlet?s=ma...viewid=1473177

    Klockan 7 idag hoppade jag i duschen och iväg till Ica maxi för att handla HELT själv utan man och barn, shit vad skönt!

    Men det är svårt för ett nyblivet mammahjärta som är med bebeisen hela tiden annars att vara borta Det är ju sjukt men jag saknade Olga, fast jag visste att hon sov.
    Kom hem då var hon inte så glad hade precis ätit av den frysta/tinade bröstmjölken men inte kommit till ro och maken försökte få en hysterisk Olga att sova, vilket jag vet som är med henne hela tiden att det funkar inte det är bara att gå upp och göra morron, för senare kommer hon till ro och vill ha en tupplur...men maken måste ju lära sig detta själv...

    Flera små utflykter måste det bli för mig så att Olga får ha pappa för sig själv och pappan får ha Olga för sig själv

    Och jag får lära mig att det är ok att sakna Olga men att hon har det bra...

    Kram ( nu ska jag fixa med bilder)
  2. 1
    Servetter till dopmiddagen? Kommer snart lägga upp bild på här: http://www.familjeliv.se/Hem/natalie99/galleri.php
    har tagit kort på de servetter som jag köpt...och som jag tänkt använda till dopmiddagen!

    Vilken kombo tycker du att jag ska ta?
    Röd/orange- vit
    Vit-grön
    Grön-röd/orange

    Tycker nog själv att den röd/orange-gröna kombon var finast, grön-vit tycker jag blir för pojkig..men jag kanske har fel...

    Vikningen som är tänkt är denna:
    https://www.ica.se/FrontServlet?s=ma...viewid=1473177

    Klockan 7 idag hoppade jag i duschen och iväg till Ica maxi för att handla HELT själv utan man och barn, shit vad skönt!

    Men det är svårt för ett nyblivet mammahjärta som är med bebeisen hela tiden annars att vara borta Det är ju sjukt men jag saknade Olga, fast jag visste att hon sov.
    Kom hem då var hon inte så glad hade precis ätit av den frysta/tinade bröstmjölken men inte kommit till ro och maken försökte få en hysterisk Olga att sova, vilket jag vet som är med henne hela tiden att det funkar inte det är bara att gå upp och göra morron, för senare kommer hon till ro och vill ha en tupplur...men maken måste ju lära sig detta själv...

    Flera små utflykter måste det bli för mig så att Olga får ha pappa för sig själv och pappan får ha Olga för sig själv

    Och jag får lära mig att det är ok att sakna Olga men att hon har det bra...

    Kram ( nu ska jag fixa med bilder)
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Här ligger bilderna
  4. 2
    Här ligger bilderna
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
  6. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Snyggt! Själv hade jag valt grön-vita men vi är Hammarbyare åxå

    Röd-gröna är väl fint o höstligt

    Kram
  7. 4
    Snyggt! Själv hade jag valt grön-vita men vi är Hammarbyare åxå

    Röd-gröna är väl fint o höstligt

    Kram
  8. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Jag tycker den röd-grön var fin, passar bra på hösten. Tittade lite på din sida på familjeliv, fina bilder du hade på Olga o vilken fin förlossningsberättelse du skrivit!
  9. 5
    Jag tycker den röd-grön var fin, passar bra på hösten. Tittade lite på din sida på familjeliv, fina bilder du hade på Olga o vilken fin förlossningsberättelse du skrivit!
  10. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Tack! Jo det lutar starkt åt röd-grön kombo...
    Måste få in snitsen på vikningen också bara...
  11. 6
    Tack! Jo det lutar starkt åt röd-grön kombo...
    Måste få in snitsen på vikningen också bara...

Liknande trådar

  1. Servetter?
    By aslan1 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 19:32
  2. Servetter!
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 23:20
  3. Servetter?
    By Gizmoo in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 14:54
  4. servetter till disputation?
    By veronicaw in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 17:24
  5. Kom hem 150 servetter till mig idag
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 14:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar