Sitter här...
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Sitter här...

    .... å surfar i min ensamhet på lördag kväll ... Så lugnt här Men d är bra, missförstå mig inte. Jag saknar angus Han är hos sin pappa i helgen och jag får inte träffa honom förrän på måndag kl fem då jag hämtar på dagis. Snyyyyyft! Så jäkla jobbigt. Det händer så mycket nu när dom är 1 och dom förändras varje dag å jag vill ha honom hos mig JÄMT! Hoppas verkligen att ni tar tillvara på dagarna med era småttingar och gläds åt rutiner och vardag fast det kan kännas tugnt att kanske aldrig få barnvakt eller så. Som jag har kämpat för att få exet att ha angus 50 % men nu när det faktiskt har blivit en realitet så suger det fett fett fett. För mig iallafall. Angus har det ju bra, det vet jag. Vill ha honom här.
    Ha en go helg alla ni som är inne och tjuvkikar
    Den som inte passar uppsatta tider...
    ...slösar med andras tid så som det vore deras egen.
  2. 1
    Sitter här... .... å surfar i min ensamhet på lördag kväll ... Så lugnt här Men d är bra, missförstå mig inte. Jag saknar angus Han är hos sin pappa i helgen och jag får inte träffa honom förrän på måndag kl fem då jag hämtar på dagis. Snyyyyyft! Så jäkla jobbigt. Det händer så mycket nu när dom är 1 och dom förändras varje dag å jag vill ha honom hos mig JÄMT! Hoppas verkligen att ni tar tillvara på dagarna med era småttingar och gläds åt rutiner och vardag fast det kan kännas tugnt att kanske aldrig få barnvakt eller så. Som jag har kämpat för att få exet att ha angus 50 % men nu när det faktiskt har blivit en realitet så suger det fett fett fett. För mig iallafall. Angus har det ju bra, det vet jag. Vill ha honom här.
    Ha en go helg alla ni som är inne och tjuvkikar
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Va sött skrivet och visst r det så. när man inte har dem hos sig, oberoende på situation så saknar man dem...glad att han har Angus 50 )även om jag vet att det suger fett, fett, fett för dig...försök o njut ändå bara!krama!
  4. 2
    Va sött skrivet och visst r det så. när man inte har dem hos sig, oberoende på situation så saknar man dem...glad att han har Angus 50 )även om jag vet att det suger fett, fett, fett för dig...försök o njut ändå bara!krama!

Liknande trådar

  1. Vet ni var jag sitter?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 08:53
  2. Här sitter jag
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 16:56
  3. Sitter här och
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 18:58
  4. Sitter här
    By Malin2 i London in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 21:16
  5. Sitter här med...
    By CalleFifiMamma in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 12:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar