Var bor du och bloggar du?
_1005 Majbarn
  1. Marsipan
    #1

    Var bor du och bloggar du?

    Jag bara undrar lite, var bor ni som skriver här?
    Själv är jag från Göteborg.

    Och, är det möjligen så att någon av er bloggar om graviditeten någonstans?
  2. 1
    Var bor du och bloggar du? Jag bara undrar lite, var bor ni som skriver här?
    Själv är jag från Göteborg.

    Och, är det möjligen så att någon av er bloggar om graviditeten någonstans?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    Jag bor utanför Malmö.
    Bloggar inte - såvida inte UL visar fyrlingar, då skulle jag kanske orka börja blogga
  4. 2
    Jag bor utanför Malmö.
    Bloggar inte - såvida inte UL visar fyrlingar, då skulle jag kanske orka börja blogga
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Göteborg här med. Bloggar inte. vem skulle vilja läsa den??
  6. 3
    Göteborg här med. Bloggar inte. vem skulle vilja läsa den??
  7. Marsipan
    #4
    Kul, fler göteborgare!

    Du anar inte vad många det är som bloggar om saker betydligt mindre intressant än en graviditet..!!
  8. 4
    Kul, fler göteborgare!

    Du anar inte vad många det är som bloggar om saker betydligt mindre intressant än en graviditet..!!
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Stockholm men ingen blogg. Har börjat flera ggr men hinner inte med. Och nu skulle det nog inte bli nån kul blogg för jag är för nervös pga tidigare MA/MF
  10. 5
    Stockholm men ingen blogg. Har börjat flera ggr men hinner inte med. Och nu skulle det nog inte bli nån kul blogg för jag är för nervös pga tidigare MA/MF
  11. Medlem sedan
    Jun 2008
    #6
    jo jag vet... det är ju det jag menar... det finns för många... och jag gilar inte idén att lämna ut mig på nätet..
  12. 6
    jo jag vet... det är ju det jag menar... det finns för många... och jag gilar inte idén att lämna ut mig på nätet..
  13. Ninnan
    #7
    Jag bor i Växjö - bloggar inte...jobbar för mycket...
  14. 7
    Jag bor i Växjö - bloggar inte...jobbar för mycket...
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Lindesberg- ett par mil norr om Örebro
    Ingen blogg här heller.
  16. 8
    Lindesberg- ett par mil norr om Örebro
    Ingen blogg här heller.
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Värmdö, utanför Stockholm. Har en blogg men inte skrivit nåt sen typ maj förra året Blir liksom inte av....
  18. 9
    Värmdö, utanför Stockholm. Har en blogg men inte skrivit nåt sen typ maj förra året Blir liksom inte av....
  19. Anonym
    #10
    Jag bor i Härliga Göteborg, Blogga e nåt jag aldrig kommit igång me,men ja e foto dåre så jag kör mest bilddagbok.
  20. 10
    Jag bor i Härliga Göteborg, Blogga e nåt jag aldrig kommit igång me,men ja e foto dåre så jag kör mest bilddagbok.
  21. Medlem sedan
    Sep 2009
    #11
    Jag bor utanför Malmö. Bloggar inte, hade ALDRIG orkat eller haft tid med det
  22. 11
    Jag bor utanför Malmö. Bloggar inte, hade ALDRIG orkat eller haft tid med det
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #12
    jag bor i sundsvall men är född och uppvuxen i skåne, närmare bestämt i kristianstadstrakten. i sundsvall har jag bott sen dec -03.
    men någon blogg har jag inte, inte än iaf.
  24. 12
    jag bor i sundsvall men är född och uppvuxen i skåne, närmare bestämt i kristianstadstrakten. i sundsvall har jag bott sen dec -03.
    men någon blogg har jag inte, inte än iaf.
  25. Medlem sedan
    Sep 2009
    #13
    Jag bor i Västerås och har en blogg sedan tidigare. Jag och min sambo kommer att vänta med att berätta att jag är med barn tills runt vecka 12 så jag kommer inte börja skriva om det förrän då... Adressen kommer alltså senare...
  26. 13
    Jag bor i Västerås och har en blogg sedan tidigare. Jag och min sambo kommer att vänta med att berätta att jag är med barn tills runt vecka 12 så jag kommer inte börja skriva om det förrän då... Adressen kommer alltså senare...
  27. Marsipan
    #14
    Härligt, jag är också lite tagen av foto. Aldrig fel med nya modeller i maj
  28. 14
    Härligt, jag är också lite tagen av foto. Aldrig fel med nya modeller i maj
  29. Marsipan
    #15
    Tja, jag kan roas av att läsa en del bloggar, jag ska inte gå in på hur många prenumerationer jag har..! (Jag skulle ändå inte vilja veta)
  30. 15
    Tja, jag kan roas av att läsa en del bloggar, jag ska inte gå in på hur många prenumerationer jag har..! (Jag skulle ändå inte vilja veta)
  31. Anonym tills vidare
    #16
    Jag bor ca en timme norr om Göteborg. BLogga har jag aldrig gjort, o jag tror inte att jag skulle hinna med det också. Men det är rolligt att läsa andras bloggar
  32. 16
    Jag bor ca en timme norr om Göteborg. BLogga har jag aldrig gjort, o jag tror inte att jag skulle hinna med det också. Men det är rolligt att läsa andras bloggar
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17
    Östergötland- bloggar ej
  34. 17
    Östergötland- bloggar ej
  35. Myr
    #18

    Utanför Stockholm

    Bor i en förort, bloggar ej...
  36. 18
    Utanför Stockholm Bor i en förort, bloggar ej...
  37. Medlem sedan
    Sep 2009
    #19
    Jag bor i sthlm.. mer söder om söder i en förort... o japp jag bloggar.. kolla in den myfirstbaby.blogg.se
  38. 19
    Jag bor i sthlm.. mer söder om söder i en förort... o japp jag bloggar.. kolla in den myfirstbaby.blogg.se
  39. Medlem sedan
    Dec 2001
    #20
    Jag bor i en ort mellan Malmö och Lund, bloggar inte, fattar inte hur man orkar ;-)
  40. 20
    Jag bor i en ort mellan Malmö och Lund, bloggar inte, fattar inte hur man orkar ;-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ni som bloggar el läser bloggar *enkät*
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 12:45
  2. Bloggar?
    By Alexiiaa89 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 11:27
  3. Bloggar
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 16:39
  4. Bloggar ni?
    By Jolie in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 09:09
  5. Bra bloggar?
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 21:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar