Är jag först med bekräftad??!!
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Är jag först med bekräftad??!!

    Testade positivt idag på morgonen. Har egentligen bf 31/5, men jag tror inte att det stämmer. Har alltid blivit framflyttad så mitt tips är snarare 3/6. Vi får se om det stämmer.

    Kul skall det bli i alla fall bli. Har två missfall inom det senaste året med mig i bagaget, men nu har jag bestämt att det skall bli ett junibarn. Och då blir det väl så!!!

    Hoppas att det snart är fler som följer på.
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  2. 1
    Är jag först med bekräftad??!! Testade positivt idag på morgonen. Har egentligen bf 31/5, men jag tror inte att det stämmer. Har alltid blivit framflyttad så mitt tips är snarare 3/6. Vi får se om det stämmer.

    Kul skall det bli i alla fall bli. Har två missfall inom det senaste året med mig i bagaget, men nu har jag bestämt att det skall bli ett junibarn. Och då blir det väl så!!!

    Hoppas att det snart är fler som följer på.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Grattis! Och välkommen hit
  4. 2
    Grattis! Och välkommen hit
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Testade också positivt idag, tog flera stickor, för jag trodde inte på resultatet... eftersom jag är 43 år gammal och skulle påbörja en IVF-behandling den här mensen... med dåliga odds, kan jag tillägga... Känns bra att slippa det, även om jag fortfarande har svårt att fatta!

    Jag håller alla tår och tummar för dig! Självklart går det bra den här gången! Både för dig och för mig!

    Kram, kram
  6. 3
    Testade också positivt idag, tog flera stickor, för jag trodde inte på resultatet... eftersom jag är 43 år gammal och skulle påbörja en IVF-behandling den här mensen... med dåliga odds, kan jag tillägga... Känns bra att slippa det, även om jag fortfarande har svårt att fatta!

    Jag håller alla tår och tummar för dig! Självklart går det bra den här gången! Både för dig och för mig!

    Kram, kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4

    Grattis!!!

    Ja, det var verkligen i sista stund som du plussade. Måste vara jätteskönt.
    Toppen, nu börjar det rulla in fler och fler i juni-gruppen.
    Visst ska det gå vägen, men det är ruggigt nervöst.
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  8. 4
    Grattis!!! Ja, det var verkligen i sista stund som du plussade. Måste vara jätteskönt.
    Toppen, nu börjar det rulla in fler och fler i juni-gruppen.
    Visst ska det gå vägen, men det är ruggigt nervöst.
  9. Anonym
    #5
    Grattis :-)

    Jag kommer nog efter. Ska testa den 2 oktober och hoppas på en liten i juni.
  10. 5
    Grattis :-)

    Jag kommer nog efter. Ska testa den 2 oktober och hoppas på en liten i juni.
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    ...de första 12 veckorna... Urrr... Man bara räknar dagarna och vill att tiden ska rusa fram... och sen kommer nästa fas, att vänta till vecka 24, då barnet säkert överlever utanför kroppen... och efter vecka 24... då råder "elefantfasen"... Man bosätter sig på toaletten och vaggar fram, smidig som ett kylskåp... med bizzarra böjelser, typ ungarnas Big Pack 3-smak, som man ALDRIG ens skulle smaka på i vanliga fall...

    Ja, vi måste verkligen vara helt tokiga som utsätter oss för detta!!! *s* Men självklart KOMMER DET ATT GÅ BRA!!!

    Kram, kram
  12. 6
    ...de första 12 veckorna... Urrr... Man bara räknar dagarna och vill att tiden ska rusa fram... och sen kommer nästa fas, att vänta till vecka 24, då barnet säkert överlever utanför kroppen... och efter vecka 24... då råder "elefantfasen"... Man bosätter sig på toaletten och vaggar fram, smidig som ett kylskåp... med bizzarra böjelser, typ ungarnas Big Pack 3-smak, som man ALDRIG ens skulle smaka på i vanliga fall...

    Ja, vi måste verkligen vara helt tokiga som utsätter oss för detta!!! *s* Men självklart KOMMER DET ATT GÅ BRA!!!

    Kram, kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Grattis! Skulle också ha påbörjat en IVF denna månad efter snart två års försök. Är SÅ glad för oss båda! Kram
  14. 7
    Grattis! Skulle också ha påbörjat en IVF denna månad efter snart två års försök. Är SÅ glad för oss båda! Kram
  15. Medlem sedan
    Oct 2003
    #8
    Hej och grattis! Det är underbart att vara gravid och man får försöka glädjas trots oro för vad som kan gå fel. Våra små junimirakel har kommit för att stanna! Kram
  16. 8
    Hej och grattis! Det är underbart att vara gravid och man får försöka glädjas trots oro för vad som kan gå fel. Våra små junimirakel har kommit för att stanna! Kram
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9

    Tackar!

    Visst hade det varit toppen om de stannar kvar. Det är lite jobbigt bara att gå här med symptom, men inte våga njuta av graviditeten. Första delmålet är att komma igenom v.6.
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  18. 9
    Tackar! Visst hade det varit toppen om de stannar kvar. Det är lite jobbigt bara att gå här med symptom, men inte våga njuta av graviditeten. Första delmålet är att komma igenom v.6.

Liknande trådar

  1. Att behöva bli bekräftad
    By anonymt namn in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 06:45
  2. jag vill bli bekräftad
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 15:40
  3. Diagnos adhd bekräftad
    By lilith in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 11:09
  4. Hjälp - äggallergi bekräftad!
    By Sol2004 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 10:22
  5. först ut!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 08:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar