Gästbloggar hela veckan
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Gästbloggar hela veckan

    Jag gästbloggar på arbetsmiljötidningen Du&Jobbets hemsida - www.duochjobbet.se vecka 39. Det är både spännande och nervöst på en gång. Jag känner en viss press att skriva något bra, så jag hoppas att jag ska kunna bjuda på lite intressant läsning under veckan. Sajten har rätt många besökare så jag vill ju att det ska bli bra...
  2. 1
    Gästbloggar hela veckan Jag gästbloggar på arbetsmiljötidningen Du&Jobbets hemsida - www.duochjobbet.se vecka 39. Det är både spännande och nervöst på en gång. Jag känner en viss press att skriva något bra, så jag hoppas att jag ska kunna bjuda på lite intressant läsning under veckan. Sajten har rätt många besökare så jag vill ju att det ska bli bra...
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vad kul! Du är verkligen duktig på det du gör Ia! Kram!
  4. 2
    Vad kul! Du är verkligen duktig på det du gör Ia! Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Åh, vad roligt att du får lite publicitet. Det går säkert bra. Du har så många bra tankar tycker jag. Kram och lycka till!
  6. 3
    Åh, vad roligt att du får lite publicitet. Det går säkert bra. Du har så många bra tankar tycker jag. Kram och lycka till!
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4
    Tack! Det var en kul vecka, om än lite extra jobb...
  8. 4
    Tack! Det var en kul vecka, om än lite extra jobb...
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5
    Tack, Britta! Nu är veckan över och jag kan pusta ut. Det blev en del kvällsarbete för att få ihop texterna. Fick en hel del extra besök på arbetslivet.se under veckan, så det var det värt.
  10. 5
    Tack, Britta! Nu är veckan över och jag kan pusta ut. Det blev en del kvällsarbete för att få ihop texterna. Fick en hel del extra besök på arbetslivet.se under veckan, så det var det värt.

Liknande trådar

  1. Fira hela veckan
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 18:47
  2. Hela den här veckan...
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 16:42
  3. Fredag hela veckan
    By Cookiekakan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 21:51
  4. Hela veckan
    By -Femman- in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 10:53
  5. Ute hela veckan!
    By Solsken m Daniel in forum Småbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 13:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar