Borta från favoriterna
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Borta från favoriterna

    Nu är ni borttagna från favoriterna, det gör för ont att gå in här, vilket jag fortfarande gör då och då. Livet går upp och ner, mest ner, just idag är en helvetesdag.

    Hoppas allt går bra för er framöver, sköt om magarna och ta hand om era bebisar sedan när de kommer ut. Tänk en tanke då och då till mej som inte får krama min Hilda fysiskt, bara i himlen!!!!
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  2. 1
    Borta från favoriterna Nu är ni borttagna från favoriterna, det gör för ont att gå in här, vilket jag fortfarande gör då och då. Livet går upp och ner, mest ner, just idag är en helvetesdag.

    Hoppas allt går bra för er framöver, sköt om magarna och ta hand om era bebisar sedan när de kommer ut. Tänk en tanke då och då till mej som inte får krama min Hilda fysiskt, bara i himlen!!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Skickar en STOR kram!!
  4. 2
    Skickar en STOR kram!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    usch. jag förstår dig verkligen. Kan inte ens föreställa mig helvetet du fått gå genom o fortfarande går genom. Jag hoppas verkligen att du ska få må bättre snart och lovar att skänka mer än både en o två tankar till dig o lilla Hilda.
  6. 3
    usch. jag förstår dig verkligen. Kan inte ens föreställa mig helvetet du fått gå genom o fortfarande går genom. Jag hoppas verkligen att du ska få må bättre snart och lovar att skänka mer än både en o två tankar till dig o lilla Hilda.
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Det gör så ont att bara tänka tanken på vad du genomgått! Att livet inte är rättvist är du tyvärr ett bevis på...
    det smärtar mig så att ni blev drabbade av det värsta och kan inte mer än att bara hoppas hoppas så på att du/ni tar er igenom det här.
    skänker er alla tankar och kramar!!
  8. 4
    Det gör så ont att bara tänka tanken på vad du genomgått! Att livet inte är rättvist är du tyvärr ett bevis på...
    det smärtar mig så att ni blev drabbade av det värsta och kan inte mer än att bara hoppas hoppas så på att du/ni tar er igenom det här.
    skänker er alla tankar och kramar!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Förstår att de gör ont .. men oxå förstår jag att du kommer in här då och då för att berabeta sorgen ...om de barn du fick men inte fick behålla.. Jag har de i mitt liv jag med fast jag smygtittar i gruppen Januari 2005 då och då De gör ont än idag efter snart 5 år men med tiden lär man sig att leva med de och de gör ont hela livet.....KLART jag tänker på dig...

    Kram Åsa
  10. 5
    Förstår att de gör ont .. men oxå förstår jag att du kommer in här då och då för att berabeta sorgen ...om de barn du fick men inte fick behålla.. Jag har de i mitt liv jag med fast jag smygtittar i gruppen Januari 2005 då och då De gör ont än idag efter snart 5 år men med tiden lär man sig att leva med de och de gör ont hela livet.....KLART jag tänker på dig...

    Kram Åsa

Liknande trådar

  1. Vad tycks om favoriterna?
    By Sanfrid in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 22:22
  2. borta från AFF
    By marizingen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 21:49
  3. Favoriterna - 4-årsenkät
    By Gitski in forum _02 Vårbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 16:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar