Apropå tandborstning igen :)
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Apropå tandborstning igen :)

    Jag bara gaaapar... Ikväll (för 10 min sen) när jag skulle borsta angus hände följande:

    Jag sitter på toalocket tar upp angus i famnen med tandborsten i högsta hugg. Angus säger aaaa.... Jag stoppar in och borstar nere. Angus säger aaaaa... Jag tar ut tandborsten, vänder den mot överkäken och börjar borsta. Angus säger aaaa... VAAA! Å ja som gnällt så här nedan. Vafalls... Han har visserligen varit 3 dagar hos far sin så han kanske snappat upp ett och annat. Tja, så d kan gå. Helt plötsligt så går det Så glad.
    Den som inte passar uppsatta tider...
    ...slösar med andras tid så som det vore deras egen.
  2. 1
    Apropå tandborstning igen :) Jag bara gaaapar... Ikväll (för 10 min sen) när jag skulle borsta angus hände följande:

    Jag sitter på toalocket tar upp angus i famnen med tandborsten i högsta hugg. Angus säger aaaa.... Jag stoppar in och borstar nere. Angus säger aaaaa... Jag tar ut tandborsten, vänder den mot överkäken och börjar borsta. Angus säger aaaa... VAAA! Å ja som gnällt så här nedan. Vafalls... Han har visserligen varit 3 dagar hos far sin så han kanske snappat upp ett och annat. Tja, så d kan gå. Helt plötsligt så går det Så glad.
  3. S-mamman
    #2
    värsta mirakelungen ju, härligt, kan bara gratulera!
  4. 2
    värsta mirakelungen ju, härligt, kan bara gratulera!
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    hahaha..så sött!ja de snappar upp precis allting!!caesar har sett mig gå påp tå.nu gör han samma för att ta ett exempel av allt!underbart!
  6. 3
    hahaha..så sött!ja de snappar upp precis allting!!caesar har sett mig gå påp tå.nu gör han samma för att ta ett exempel av allt!underbart!

Liknande trådar

  1. Tandborstning igen
    By ~Frida~ in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-17, 01:43
  2. Apropå boende igen!
    By Anonym in forum Många barn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 16:10
  3. Apropå pedofiler igen...
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 22:16
  4. Och apropå vin igen...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-05-03, 20:35
  5. Apropå bilder igen. :-)
    By Avtänd. in forum Sex & erotik
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 17:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar