HP-överraskning!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    HP-överraskning!

    Min man har just ringt och berättat att han har blivit bjuden pa en filmpremiär. Han ska fa ta med sig A och O pa den inofficiella HarryPotter-premiären för "crew and staff" ett par veckor inan filmen släpps. Snacka om att vi kommer ha lyckliga killar! Jag tror inte O far se filmen men definitivt vara med pa middag/mingel som halls (egentligen)enbart för de som jobbat med/i filmen. Egentligen kanske filmen är för otäck för 99-an A ocksa men pappa är ju med och far väl ga ut med honom om det blir läskigt. Dessutom är det ju pa inspelningsplatsen sa hela dagen innan ska de fa ga omkring och kolla och da kanske det inte är lika läskigt.

    Glada när de far höra det här lär killarna bli i alla fall!!
  2. 1
    HP-överraskning! Min man har just ringt och berättat att han har blivit bjuden pa en filmpremiär. Han ska fa ta med sig A och O pa den inofficiella HarryPotter-premiären för "crew and staff" ett par veckor inan filmen släpps. Snacka om att vi kommer ha lyckliga killar! Jag tror inte O far se filmen men definitivt vara med pa middag/mingel som halls (egentligen)enbart för de som jobbat med/i filmen. Egentligen kanske filmen är för otäck för 99-an A ocksa men pappa är ju med och far väl ga ut med honom om det blir läskigt. Dessutom är det ju pa inspelningsplatsen sa hela dagen innan ska de fa ga omkring och kolla och da kanske det inte är lika läskigt.

    Glada när de far höra det här lär killarna bli i alla fall!!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Nu blir Linn avis. Men vad kul för grabbarna. Ibland ska man ha rätt förälder. Själva laddar vi för inomhus-SM i hoppning som går av stapeln till helgen på Hippo.
  4. 2
    Nu blir Linn avis. Men vad kul för grabbarna. Ibland ska man ha rätt förälder. Själva laddar vi för inomhus-SM i hoppning som går av stapeln till helgen på Hippo.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3

    Ohh vad kul..

    ...nu blir jag avis!!!Vill ocksa vara pa Hippo och titta.Jösses, jag minns vilket engagemang och arrangemang det var när "vi" arrangerade utomhus-SM 1986. jag malade bommar i flera veckor och stallet skurades och...oj vad kul det var!

    Visst är det roligt att aterupptäcka ridningen!! Jag rider 1-2ggr/vecka nu och det är helt underbart. Som att hitta hem!
  6. 3
    Ohh vad kul.. ...nu blir jag avis!!!Vill ocksa vara pa Hippo och titta.Jösses, jag minns vilket engagemang och arrangemang det var när "vi" arrangerade utomhus-SM 1986. jag malade bommar i flera veckor och stallet skurades och...oj vad kul det var!

    Visst är det roligt att aterupptäcka ridningen!! Jag rider 1-2ggr/vecka nu och det är helt underbart. Som att hitta hem!
  7. maylin
    #4

    Låter jättekul

    Både jag och mina barn dyrkar Harry Potterfilmerna! Jag tror att dina får det jättekul där. Tänk att få vara på en sådan visning!
  8. 4
    Låter jättekul Både jag och mina barn dyrkar Harry Potterfilmerna! Jag tror att dina får det jättekul där. Tänk att få vara på en sådan visning!

Liknande trådar

  1. Överraskning!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 19:33
  2. Överraskning!
    By LiZ. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 17:22
  3. överraskning...
    By li97al in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 22:55
  4. Överraskning?
    By -Maria N- in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 11:13
  5. Överraskning
    By Camellis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar