10 dygn utan blöja...
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    10 dygn utan blöja...

    ...så man kan nog säga att han är blöjfri nu då?!
    Store lillegossen min.
    Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.

    Jag bloggar: http://idennaljuvasommartid.blogg.se
  2. 1
    10 dygn utan blöja... ...så man kan nog säga att han är blöjfri nu då?!
    Store lillegossen min.
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    GRATTIS! Klart han är, stora killen! Vår dotter kastade blöjan i somras. Körde med nattblöja ett tag men hon vägrade det efetr ett tag. Nu tar vi upp henne och kissar henne innan vi somnar, hon är knappt vaken och det funkar super, inte en nedkissad säng än så länge
  4. 2
    GRATTIS! Klart han är, stora killen! Vår dotter kastade blöjan i somras. Körde med nattblöja ett tag men hon vägrade det efetr ett tag. Nu tar vi upp henne och kissar henne innan vi somnar, hon är knappt vaken och det funkar super, inte en nedkissad säng än så länge
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Det fortsätter att gå bra här, inte en kiss i sängen här heller!!! Amazing och en enda nedkissad byxa. Men han har i bland missat och kissat utanför pottan så man får byta byxor i alla fall. Han har tendens att hålla sig lääänge och kissa halva pottan full.
    Jag vill inte tjata men brukar fråga om han och jag ska gå och "kompispinka" och det köper han utan att känna sig tjatad på. Inte en blöja har gått åt sedan han slutade med dem. peppar peppar!
  6. 3
    Det fortsätter att gå bra här, inte en kiss i sängen här heller!!! Amazing och en enda nedkissad byxa. Men han har i bland missat och kissat utanför pottan så man får byta byxor i alla fall. Han har tendens att hålla sig lääänge och kissa halva pottan full.
    Jag vill inte tjata men brukar fråga om han och jag ska gå och "kompispinka" och det köper han utan att känna sig tjatad på. Inte en blöja har gått åt sedan han slutade med dem. peppar peppar!

Liknande trådar

  1. Utan blöja
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 20:51
  2. Utan blöja hemma, men blöja på dagis?
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 06:36
  3. 6 tim utan blöja
    By zukits in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-01, 19:53
  4. utan blöja...
    By sessa79 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 12:44
  5. Utan blöja!
    By malin_m_aa in forum _03 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 19:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar