Ang det jag skrev i går
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Ang det jag skrev i går

    Om gråt och bilar. Ni har givetvis rätt, visst ska han få leka med vad han vill. Men förstå mig lite också, efter år av utredningar så är det tufft och i går hade jag en down flow utan dess like.
  2. 1
    Ang det jag skrev i går Om gråt och bilar. Ni har givetvis rätt, visst ska han få leka med vad han vill. Men förstå mig lite också, efter år av utredningar så är det tufft och i går hade jag en down flow utan dess like.
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    självklart!

    Är du/ni oroliga över att allting inte står rätt till... det förstår jag mer än väl. Som mamma oroar man sig ständigt över grejjer dom gör/eller inte gör.
    Och sen när man hör så mycket om olika diagnoser som har "ett visst beteendemönster" så är det självklart att man blir orolig som omtänksam mamma.
    Och downsides är alltid tillåtet. Jag förstår dig mer än väl.



    Skriv av dig för all del, att bära runt på eländet gör saker bara etter värre.


    *styrkekram*

    =)
    R

    ha en bra dag.
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  4. 2
    självklart! Är du/ni oroliga över att allting inte står rätt till... det förstår jag mer än väl. Som mamma oroar man sig ständigt över grejjer dom gör/eller inte gör.
    Och sen när man hör så mycket om olika diagnoser som har "ett visst beteendemönster" så är det självklart att man blir orolig som omtänksam mamma.
    Och downsides är alltid tillåtet. Jag förstår dig mer än väl.



    Skriv av dig för all del, att bära runt på eländet gör saker bara etter värre.


    *styrkekram*

    =)
    R

    ha en bra dag.

Liknande trådar

  1. Hej söt... Så skrev jag i ett sms och
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 20:16
  2. Jag som skrev om min man som...
    By Kicki69 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 22:41
  3. Skrev en..
    By myskoxen in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 09:31
  4. I går skrev jag ju om en sur
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 11:03
  5. Skrev ju om
    By Tango in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar