Sköna skor till kjol
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Sköna skor till kjol

    Jag bär helst kjol, nu på hösten med leggings. Men eftersom jag går mycket både till och från jobbet och inne på jobbet så har jag jättesvårt att hitta vettiga skor till. Jag får problem med knäna om det är för hårt så jag undrar om någon vet av några snygga skor som har gummisula och funkar till kjol. Stövlar blir för svettigt i längden.
  2. 1
    Sköna skor till kjol Jag bär helst kjol, nu på hösten med leggings. Men eftersom jag går mycket både till och från jobbet och inne på jobbet så har jag jättesvårt att hitta vettiga skor till. Jag får problem med knäna om det är för hårt så jag undrar om någon vet av några snygga skor som har gummisula och funkar till kjol. Stövlar blir för svettigt i längden.
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Tamari gör skor/stövlar som är lite dämpade i klacken, annars kan jag rekommendera att lägga i dämpande sulor (är det silikon i dom?) som du köper i vanliga skoaffärer.
  4. 2
    Tamari gör skor/stövlar som är lite dämpade i klacken, annars kan jag rekommendera att lägga i dämpande sulor (är det silikon i dom?) som du köper i vanliga skoaffärer.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Tips! Gå in på brandos.se och sök på Damskor>vardag och fritid>komfortskor

    Du får upp många bra förslag, bland annat från Think, Softinos och Camper.
  6. 3
    Tips! Gå in på brandos.se och sök på Damskor>vardag och fritid>komfortskor

    Du får upp många bra förslag, bland annat från Think, Softinos och Camper.
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Köp ett par Clarks. Jag köpte ett par högklackade Clarks, stövlettmodell, och jag skulle kunna gå en mil med dem trots att det är cirkus 7 cm klack. Klacken är av rågummi.
  8. 4
    Köp ett par Clarks. Jag köpte ett par högklackade Clarks, stövlettmodell, och jag skulle kunna gå en mil med dem trots att det är cirkus 7 cm klack. Klacken är av rågummi.
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    Nu blev jag också sugen, låter som något för mig! Om du köpte dem via nätet - är de stora eller små i storleken?
  10. 5
    Nu blev jag också sugen, låter som något för mig! Om du köpte dem via nätet - är de stora eller små i storleken?
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Jag har precis

    kopt ett par höga stövlar frân Clarks och jag tycker att de är sâ sköna, det känns inte att klacken är hög!
    Helt klart nöjd!
    C'est drôle ce besoin qu'ont les gens d'accuser les autres d'avoir gâché leur existence. Alors qu'ils y parviennent si bien eux-mêmes, sans l'aide de quiconque
    -Amelie Nothomb
    (extrait de Cosmetique de l'ennemie)
  12. 6
    Jag har precis kopt ett par höga stövlar frân Clarks och jag tycker att de är sâ sköna, det känns inte att klacken är hög!
    Helt klart nöjd!
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
    Tur att det snart är lön, nu är det dags att shoppa Clarks-stövlar...eller kanske lägre stövletter... Det är sannerligen dags för mig att använda klack och kjol mer - tjoho!
  14. 7
    Tur att det snart är lön, nu är det dags att shoppa Clarks-stövlar...eller kanske lägre stövletter... Det är sannerligen dags för mig att använda klack och kjol mer - tjoho!
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8
    Köpte mina Clarks på Johanssons skor i Gbg.
  16. 8
    Köpte mina Clarks på Johanssons skor i Gbg.
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    Helt normala i storleken tycker jag.
  18. 9
    Helt normala i storleken tycker jag.

Liknande trådar

  1. Snygga skor till kjol
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 08:56
  2. Skor till kjol?
    By crista in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 20:14
  3. Skor till kjol/klänning?
    By janfebbarn in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 17:59
  4. Skor till kjol?
    By thess705 in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 16:21
  5. Skor till kjol
    By Magnolia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar