Inget hjärtultraljud
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Inget hjärtultraljud

    Tänkte att någon kanske undrade över hur det blev, och idag ringde de tillbaka från kardiologen. En läkare hade rådfrågats och han gjorde bedömningen (de hade kollat på bilderna från ultraljudet igen) att Sigges hjärta såg så fint och friskt ut att det inte fanns något behov av nytt ultraljud trots det här blåsljudet som BVC-läkaren hörde. Han kommer bli kallad i december som planerat vilket i praktiken innebär att han nog blir kollad i januari.

    Det känns okej för min del, jag litar på deras omdöme fullt ut. Så nu tänker jag lägga den oron i dvala fram till början av nästa år, så länge Sigge fortsätter att må bra. Tack igen för allt fint stöd!
  2. 1
    Inget hjärtultraljud Tänkte att någon kanske undrade över hur det blev, och idag ringde de tillbaka från kardiologen. En läkare hade rådfrågats och han gjorde bedömningen (de hade kollat på bilderna från ultraljudet igen) att Sigges hjärta såg så fint och friskt ut att det inte fanns något behov av nytt ultraljud trots det här blåsljudet som BVC-läkaren hörde. Han kommer bli kallad i december som planerat vilket i praktiken innebär att han nog blir kollad i januari.

    Det känns okej för min del, jag litar på deras omdöme fullt ut. Så nu tänker jag lägga den oron i dvala fram till början av nästa år, så länge Sigge fortsätter att må bra. Tack igen för allt fint stöd!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Men det låter ju bra tycker jag, bara inte ni känner oro.
    Då håller vi tummarna för Sigge i dec/jan!
  4. 2
    Men det låter ju bra tycker jag, bara inte ni känner oro.
    Då håller vi tummarna för Sigge i dec/jan!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Så skönt, skönt att höra, skönt för er...kram
  6. 3
    Så skönt, skönt att höra, skönt för er...kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4
    Låter jättebra tycker jag! Skönt!
  8. 4
    Låter jättebra tycker jag! Skönt!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Skönt! Ja lita absolut på deras bedömning, de ser till helheten av hans utveckling etc. Puss till Sigge-man ;-)
  10. 5
    Skönt! Ja lita absolut på deras bedömning, de ser till helheten av hans utveckling etc. Puss till Sigge-man ;-)

Liknande trådar

  1. Tillbaka från hjärtultraljud :/
    By Sintra in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 10:43
  2. Tillbaka från hjärtultraljud nr 2
    By Sintra in forum _1106 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-05, 13:42
  3. Hjärtultraljud (Ej för känsliga)
    By Jess74 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 21:49
  4. Rapport från hjärtultraljud
    By Maon in forum _0707 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 18:26
  5. HjärtUltraljud idag
    By Jenny_n in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar