-50kg nu!
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    -50kg nu!

    Halloj! Nu e jag glad Som många av er kanske minns så gick jag ju upp i vikt något hysteriskt när jag var gravid. När jag väntade Bianca gick jag upp 49kg, och när jag födde Filippa 080429 så stannade vågen på +58kg!!!
    Nu har jag varit duktig och lyckats gå ner 50 kg! "Bara" 8 jäkla kg kvar nu (och en himla massa träning på gymmet...)
  2. 1
    -50kg nu! Halloj! Nu e jag glad Som många av er kanske minns så gick jag ju upp i vikt något hysteriskt när jag var gravid. När jag väntade Bianca gick jag upp 49kg, och när jag födde Filippa 080429 så stannade vågen på +58kg!!!
    Nu har jag varit duktig och lyckats gå ner 50 kg! "Bara" 8 jäkla kg kvar nu (och en himla massa träning på gymmet...)
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Kan väl bara säga GRATTIS
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  4. 2
    Kan väl bara säga GRATTIS
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3

    :)

    så häftigt! Bra jobbat det där
    Kärlekens dörr är svår att öppna och svår att stänga.

    Jag bloggar: http://idennaljuvasommartid.blogg.se
  6. 3
    :) så häftigt! Bra jobbat det där
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Det är ju helt otroligt! Jätte jätte jättebra gjort!
  8. 4
    Det är ju helt otroligt! Jätte jätte jättebra gjort!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Bra jobbat! Jag gick också upp en massa kilon, ca 25. När H var ett år hade jag gått ner ca 17 kilo men gick upp allt igen när jag väntade lillebror. Nu är lillebror 1 år och jag väger som innan jag fick honom. Jag har alltså också 8-9 kilo kvar. Gymmet är min drog
  10. 5
    Bra jobbat! Jag gick också upp en massa kilon, ca 25. När H var ett år hade jag gått ner ca 17 kilo men gick upp allt igen när jag väntade lillebror. Nu är lillebror 1 år och jag väger som innan jag fick honom. Jag har alltså också 8-9 kilo kvar. Gymmet är min drog
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6

    -51kg idag!

    Idag visade vågen -51kg!
  12. 6
    -51kg idag! Idag visade vågen -51kg!

Liknande trådar

  1. 140cm och vägen 50kg hjälp....
    By smurfina in forum _01 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 17:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar