Kaspers 18-mån rapport
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Kaspers 18-mån rapport

    77cm lång och 8.60 kg tung, det är rätt kul att det har fötts en bebis i indonesien som vägde 8.7 kg, men än 18 mån Kasper alltså

    Annars fick han godkänt på allt och två sprutor, både den vanliga MPRen och den sista prevanaren, skönt att vara färdigsprutan men årets bad-mommy-award till mig som glömde ta med nappen till den stackars levande nåldynan.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Kaspers 18-mån rapport 77cm lång och 8.60 kg tung, det är rätt kul att det har fötts en bebis i indonesien som vägde 8.7 kg, men än 18 mån Kasper alltså

    Annars fick han godkänt på allt och två sprutor, både den vanliga MPRen och den sista prevanaren, skönt att vara färdigsprutan men årets bad-mommy-award till mig som glömde ta med nappen till den stackars levande nåldynan.
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Då var han ju både lite längre och tyngre än vad du trodde . Jag läste om den där bebisen innan idag och tänkte faktiskt direkt på Kasper, herregud vilken gigantisk nyföding!!!
  4. 2
    Då var han ju både lite längre och tyngre än vad du trodde . Jag läste om den där bebisen innan idag och tänkte faktiskt direkt på Kasper, herregud vilken gigantisk nyföding!!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Ja alltså HUR?????

    Ser en stackars indonesiska ut med nästan 9 kg bebis i magen. De brukar ju inte vara direkt långa där nere och 9 kg bebis + vatten + moderkaka = AAAAAAAAAAAJ? Huden kan ju knappt hålla ihop.

    Det är 3 * nyfödd Kasper + en prematur det
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Ja alltså HUR????? Ser en stackars indonesiska ut med nästan 9 kg bebis i magen. De brukar ju inte vara direkt långa där nere och 9 kg bebis + vatten + moderkaka = AAAAAAAAAAAJ? Huden kan ju knappt hålla ihop.

    Det är 3 * nyfödd Kasper + en prematur det
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Skönt att det gick bra, otur med nappen bara. Kan inte låta bli att jämföra lite... Kasper är nu som Vilgot vägde&mätte vid 1 år då.
  8. 4
    Skönt att det gick bra, otur med nappen bara. Kan inte låta bli att jämföra lite... Kasper är nu som Vilgot vägde&mätte vid 1 år då.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Jo han borde väl vara ungefär som en hyggligt normal 1 åring, lite mindre kanske t o m. På vikten kanske han motsvarar en 10-mån eller så men på längden är han nog en normal ettårig.

    Pontus som var mycket biffigare vägde 9.2 vid ett år och var om jag inte minns fel 76 lång.
  10. 5
    Jo han borde väl vara ungefär som en hyggligt normal 1 åring, lite mindre kanske t o m. På vikten kanske han motsvarar en 10-mån eller så men på längden är han nog en normal ettårig.

    Pontus som var mycket biffigare vägde 9.2 vid ett år och var om jag inte minns fel 76 lång.
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Vilken duktig kille! KAn erkänna att jag glömde Nisses napp förra veckan när vi var och lämnade blodprov för allergitest....
    Tänk att han lyckats gå upp trots sjukor!
  12. 6
    Vilken duktig kille! KAn erkänna att jag glömde Nisses napp förra veckan när vi var och lämnade blodprov för allergitest....
    Tänk att han lyckats gå upp trots sjukor!

Liknande trådar

  1. Bo Kaspers Orkester - 8
    By P-P-P in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-27, 12:58
  2. Bo Kaspers Orkester
    By Lilla gumman in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 12:41
  3. Bo Kaspers Orkester
    By --vickan-- in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 18:20
  4. Bo Kaspers
    By lena m 3 barn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 20:37
  5. Bo Kaspers Orkester
    By Undrande A in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 14:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar