Ny här
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Ny här

    Hej

    Jag plussade imorse! Jag ag kände att det skulle fungera denna månad och det gjorde det! Hoppas bara att den lilla får vara kvar, jag hade MF i juni.

    ♥ ♥ ♥ BF-listan ♥ ♥ ♥

    1. Kopiera all text från den senaste BF-LISTAN du hittar här i snacket (ta även med denna textruta med anvisningar).
    2. Gör ett NYTT inlägg och klistra in listan i meddelanderutan.
    3. Kopiera detta: ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥ till rubrikraden så hittar man den lätt.
    4. Skriv in dina uppgifter på rätt datum i listan (namn/nick, om du väntar första/andra/tredje/fjärde etc)
    5. skriv in i statistiken vilket barn du väntar längst ner. Om du tex redan har två barn, så väntar du tredje nu.
    6. Skicka inlägget.


    JUNI

    1.
    2.
    3. Amnettan med 3:an
    4. Lippen med 1:an
    5. Mackan30 med 4:an
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

    Vi väntar barn nr:

    1: 1
    2:
    3: 1
    4: 1
    5:
  2. 1
    Ny här Hej

    Jag plussade imorse! Jag ag kände att det skulle fungera denna månad och det gjorde det! Hoppas bara att den lilla får vara kvar, jag hade MF i juni.

    ♥ ♥ ♥ BF-listan ♥ ♥ ♥

    1. Kopiera all text från den senaste BF-LISTAN du hittar här i snacket (ta även med denna textruta med anvisningar).
    2. Gör ett NYTT inlägg och klistra in listan i meddelanderutan.
    3. Kopiera detta: ♥ ♥ BF-lista ♥ ♥ till rubrikraden så hittar man den lätt.
    4. Skriv in dina uppgifter på rätt datum i listan (namn/nick, om du väntar första/andra/tredje/fjärde etc)
    5. skriv in i statistiken vilket barn du väntar längst ner. Om du tex redan har två barn, så väntar du tredje nu.
    6. Skicka inlägget.


    JUNI

    1.
    2.
    3. Amnettan med 3:an
    4. Lippen med 1:an
    5. Mackan30 med 4:an
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

    Vi väntar barn nr:

    1: 1
    2:
    3: 1
    4: 1
    5:
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Välkommen hit och grattis. Hoppas verkligen att det går vägen. Jag är värd och här för att välkomna och svara på ev frågor.
  4. 2
    Välkommen hit och grattis. Hoppas verkligen att det går vägen. Jag är värd och här för att välkomna och svara på ev frågor.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Stort grattis! Hoppas verkligen att det går vägenför oss alla denna gång! Kram Emilie
  6. 3
    Stort grattis! Hoppas verkligen att det går vägenför oss alla denna gång! Kram Emilie
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4
    Hej Tack så mycket!
  8. 4
    Hej Tack så mycket!
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5
    Tack och Grattis till dig också! Hur mår du? Jag känner inget än, det vore skönt att må lite illa så då känns det lite verkligare. (fast det ångrar man att man sagt när man väl mår riktigt illa ;-))
  10. 5
    Tack och Grattis till dig också! Hur mår du? Jag känner inget än, det vore skönt att må lite illa så då känns det lite verkligare. (fast det ångrar man att man sagt när man väl mår riktigt illa ;-))
  11. Medlem sedan
    Oct 2003
    #6
    Tack själv Du, jag mår precis som vanligt! Har varit gravid för länge sedan (ca 7 år) vilket inte gick vägen, men då hade jag SÅ många symptom. Halsbränna, superont i brösten, trötthet, kissignödighet mm. Visste innan jag ens testat den gången. Denna gången tittade jag knappt på testen, för jag var så övertygad om att det inte tagit sig. Fick verkligen en shock när jag såg att det visade plus! (Och tog två test till hehe). Det enda jag kännt av är lite molvärk sedan ca 5 dagar tillbaks (hade BIM i fredags) och att jag varit extremt gasig och uppblåst (tur att maken varit borta haha). Längtar också efter fler symptom, men antar att man kommer få äta upp sin längtan när det sätter igång på allvar! Vi får försöka njuta av att vi mår så bra som vi gör Kram
  12. 6
    Tack själv Du, jag mår precis som vanligt! Har varit gravid för länge sedan (ca 7 år) vilket inte gick vägen, men då hade jag SÅ många symptom. Halsbränna, superont i brösten, trötthet, kissignödighet mm. Visste innan jag ens testat den gången. Denna gången tittade jag knappt på testen, för jag var så övertygad om att det inte tagit sig. Fick verkligen en shock när jag såg att det visade plus! (Och tog två test till hehe). Det enda jag kännt av är lite molvärk sedan ca 5 dagar tillbaks (hade BIM i fredags) och att jag varit extremt gasig och uppblåst (tur att maken varit borta haha). Längtar också efter fler symptom, men antar att man kommer få äta upp sin längtan när det sätter igång på allvar! Vi får försöka njuta av att vi mår så bra som vi gör Kram
  13. Medlem sedan
    Feb 2009
    #7
    Grattis!!! Å va roligt!
    Håller tummarna!
  14. 7
    Grattis!!! Å va roligt!
    Håller tummarna!
  15. Medlem sedan
    Feb 2009
    #8
    Grattis! Vad härligt! Välkommen hit!

    Kram från "gammel-tanten"
  16. 8
    Grattis! Vad härligt! Välkommen hit!

    Kram från "gammel-tanten"
  17. Medlem sedan
    Jul 2000
    #9
    Tack! Ha det så bra! Kram
  18. 9
    Tack! Ha det så bra! Kram
  19. Anonym
    #10
    Grattis :-)
  20. 10
    Grattis :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar