fårga
_1006 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    fårga

    Jag börjar misstänka att jag är gravid nu igen. Jag har gått 5 dagar övertiden och jag testade med rfsu test i morse fick negativt resultat. jag gjorde ett liknade test då jag blev gravid här sist och det visa negativt oxå dan efter köpte jag ett test av apoteket och det visa positivt. Vad tror ni? om jag nu är gravid får jag bf 1 juni 2010.
  2. 1
    fårga Jag börjar misstänka att jag är gravid nu igen. Jag har gått 5 dagar övertiden och jag testade med rfsu test i morse fick negativt resultat. jag gjorde ett liknade test då jag blev gravid här sist och det visa negativt oxå dan efter köpte jag ett test av apoteket och det visa positivt. Vad tror ni? om jag nu är gravid får jag bf 1 juni 2010.
  3. Anonym
    #2
    ska väl oxå säga att jag aldrig brukar gå över.
  4. 2
    ska väl oxå säga att jag aldrig brukar gå över.
  5. Anonymisen
    #3
    Jättesvårt att säga. Rfsu testen är kassa faktiskt. Jag testade jätte-jättesvagt med rfsu men var "Gravid" med CB digital två timmar senare. Testa med ett bättre test imorgon så vet du då. Lycka till!
  6. 3
    Jättesvårt att säga. Rfsu testen är kassa faktiskt. Jag testade jätte-jättesvagt med rfsu men var "Gravid" med CB digital två timmar senare. Testa med ett bättre test imorgon så vet du då. Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Hej! Skulle säga att ett plus är ett plus Jag var själv lite osäker efter mina två CB, köpte då ett digitalt = inget utrymme för feltolkning! Skulle råda dig att göra detsamma! Lycka till!
  8. 4
    Hej! Skulle säga att ett plus är ett plus Jag var själv lite osäker efter mina två CB, köpte då ett digitalt = inget utrymme för feltolkning! Skulle råda dig att göra detsamma! Lycka till!

Liknande trådar

  1. Fårga,om man går i ett köpcentra i
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar