Grattis mammamia och littlesister!
_0706 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Grattis mammamia och littlesister!

    Åh så roligt! Grattis till era bebisar!

    Jag är GRAVID Weeeiiiiiii! och ska få en liten junibebis om ca 36 veckor om allt går bra vill säga. Jag väljer att vara anonym så därför vill jag be er om att ej skriva en massa grattis. Blir så stressad av uteslutningsmetoden. Jag kommer att outa mig om ett tag om allt går bra. Precis tre år efter lill*n föddes *lycklig Jag ville bara säga det för jag kan ju inte säga det till någon annan liksom. Måste vara hemlig ett tag nu. Men snart kanske jag kan hoppa in i en ny ankomst juni grupp - en fin repris.
  2. 1
    Grattis mammamia och littlesister! Åh så roligt! Grattis till era bebisar!

    Jag är GRAVID Weeeiiiiiii! och ska få en liten junibebis om ca 36 veckor om allt går bra vill säga. Jag väljer att vara anonym så därför vill jag be er om att ej skriva en massa grattis. Blir så stressad av uteslutningsmetoden. Jag kommer att outa mig om ett tag om allt går bra. Precis tre år efter lill*n föddes *lycklig Jag ville bara säga det för jag kan ju inte säga det till någon annan liksom. Måste vara hemlig ett tag nu. Men snart kanske jag kan hoppa in i en ny ankomst juni grupp - en fin repris.
  3. Anonym oxå
    #2

    Då gratulerar jag anonymt :D

    Grattis, grattis! För jag VILL ju gratulera Hoppas det går bra på det här sättet... Och att det blir en ny liten junibebis

    Och själv är jag inte gravid....
  4. 2
    Då gratulerar jag anonymt :D Grattis, grattis! För jag VILL ju gratulera Hoppas det går bra på det här sättet... Och att det blir en ny liten junibebis

    Och själv är jag inte gravid....
  5. Anonym
    #3
    Åh tack! Kul att få ett anonymt grattis! Tänkte ju inte på att den möjligheten fanns. Tack för att ni respekterade mig! Kramar alla
  6. 3
    Åh tack! Kul att få ett anonymt grattis! Tänkte ju inte på att den möjligheten fanns. Tack för att ni respekterade mig! Kramar alla
  7. Anonym2
    #4
    grattar väl också anonymt då - annars kan du ju gratta dig själv så ingen räknar ut vem du är
  8. 4
    grattar väl också anonymt då - annars kan du ju gratta dig själv så ingen räknar ut vem du är
  9. Anonym3
    #5
    Åh vad spännande, supergrattis!
  10. 5
    Åh vad spännande, supergrattis!
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Tack! Och vad kul med en junibebis till! Nyfiken på vem du är!
  12. 6
    Tack! Och vad kul med en junibebis till! Nyfiken på vem du är!
  13. Anonym oxå
    #7
    Ja, du kan ju skriva under ditt vanliga användarnamn, eftersom du helt uppenbart inte kan vara gravid!
  14. 7
    Ja, du kan ju skriva under ditt vanliga användarnamn, eftersom du helt uppenbart inte kan vara gravid!
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Vad roligt, har ju också fått 2 junibebisar, fast med 2 år mellan då. Känns roligt! Och praktiskt Fast lillebror är dock större så det där med klädstorlekar är ju inte alls samma
  16. 8
    Vad roligt, har ju också fått 2 junibebisar, fast med 2 år mellan då. Känns roligt! Och praktiskt Fast lillebror är dock större så det där med klädstorlekar är ju inte alls samma
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Och sorry för att jag inte skrev anonymt, men alla fattar nog ändå att det inte är jag
  18. 9
    Och sorry för att jag inte skrev anonymt, men alla fattar nog ändå att det inte är jag

Liknande trådar

  1. Grattis FrkM och MammaMia...
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 18:46
  2. Littlesister! *hojtar*
    By -Majsan- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 19:06
  3. Hey Littlesister...?
    By -Majsan- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 11:03
  4. Grattis MammaMia + välkommen nya
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 23:11
  5. MammaMia!!!
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 14:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar