Long time ago
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Long time ago

    Hej !

    Jag har verkligen slarvat med att vara här inne. Har läst ikapp en del och till min "glädje" noterat att det inte bara är Oliver som drabbats av oroliga nätter sedan han börjat dagis. Hans inskolning gick verkligen jättebra och han trivs på dagis. Nu har hans sömn börjat normaliserats igen och han känns mer och mer som vanliga Oliver igen. Hans språk har utvecklats enormt sedan han började på dagis vilket är roligt ! :-)
  2. 1
    Long time ago Hej !

    Jag har verkligen slarvat med att vara här inne. Har läst ikapp en del och till min "glädje" noterat att det inte bara är Oliver som drabbats av oroliga nätter sedan han börjat dagis. Hans inskolning gick verkligen jättebra och han trivs på dagis. Nu har hans sömn börjat normaliserats igen och han känns mer och mer som vanliga Oliver igen. Hans språk har utvecklats enormt sedan han började på dagis vilket är roligt ! :-)
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Kul att se dej här inne igen, även om man hänger med hur det går för er inne på Facebook oxå

    Kul att oliver trivs, här utvecklas språket oxå, enormt mycket, dte kommer nya ord varje dag känns det som
  4. 2
    Kul att se dej här inne igen, även om man hänger med hur det går för er inne på Facebook oxå

    Kul att oliver trivs, här utvecklas språket oxå, enormt mycket, dte kommer nya ord varje dag känns det som
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Kul att se dig här
  6. 3
    Kul att se dig här

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar