Storebror kom hem
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Storebror kom hem

    fràn skolan kl.6 vrààààlhungrig.
    Hans kompis skulle komma och hämta om 5 minuter för att skjutsa till kickboxningen.
    Storebror slängde i sig en hel làda med rivna morötter, en pàse chips, tvà bullar, halva osten. Jag gick ut för att prata lite med mamman för att làta storebror hinna äta fârdigt. Hon bara gapade när hon sàg honom komma springande med famnen full med provianter och mjölkflaskan. Han tryckte ner allt i sportväskan. *fniss*
  2. 1
    Storebror kom hem fràn skolan kl.6 vrààààlhungrig.
    Hans kompis skulle komma och hämta om 5 minuter för att skjutsa till kickboxningen.
    Storebror slängde i sig en hel làda med rivna morötter, en pàse chips, tvà bullar, halva osten. Jag gick ut för att prata lite med mamman för att làta storebror hinna äta fârdigt. Hon bara gapade när hon sàg honom komma springande med famnen full med provianter och mjölkflaskan. Han tryckte ner allt i sportväskan. *fniss*
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Vad jag kommer ihag den kanslan, vralhungrig pa gransen till svimfardig da man klev inannfor dorren efter skolan. Tyckte storebror fick med sig ett bra mellanmal
  4. 2
    Vad jag kommer ihag den kanslan, vralhungrig pa gransen till svimfardig da man klev inannfor dorren efter skolan. Tyckte storebror fick med sig ett bra mellanmal
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Det var ett rejält mellanmål!!!
  6. 3
    Det var ett rejält mellanmål!!!
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Det där är min framtid, som de två äter nu kommer vi inte ha råd med någt annat än mat när de är teenagers.....
  8. 4
    Det där är min framtid, som de två äter nu kommer vi inte ha råd med någt annat än mat när de är teenagers.....

Liknande trådar

  1. Storebror
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:57
  2. storebror ser dig.
    By kattis,moa o gustav in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 18:46
  3. Nu vet storebror :-)
    By lite hemlig in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 09:18
  4. Storebror
    By maryread in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 10:57
  5. Storebror
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar