Visst verkar jag gravid
_1006 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Visst verkar jag gravid

    med dessa symtom rikliga rinninga genomskinliga flytningar, spykänsla av vissa lukter, yrsel, ont i svanken, hög mjuk stängd tapp, blåa ådror på brösten, större fastare bröst, illamående och springer på toa och kissar småskvättar hela tiden och så denna molvärk i magen till och från.

    Tydliga graviditetssymtom, men ändå så visade det negativt på CB imorse. Borde det inte visa positivt 3-4 dagar före BIM om jag vore gravid? Vet att jag hade ÄL den 20 september (Fertility Friend bekräftade detta).

    *Griper efter halmstrån*
  2. 1
    Visst verkar jag gravid med dessa symtom rikliga rinninga genomskinliga flytningar, spykänsla av vissa lukter, yrsel, ont i svanken, hög mjuk stängd tapp, blåa ådror på brösten, större fastare bröst, illamående och springer på toa och kissar småskvättar hela tiden och så denna molvärk i magen till och från.

    Tydliga graviditetssymtom, men ändå så visade det negativt på CB imorse. Borde det inte visa positivt 3-4 dagar före BIM om jag vore gravid? Vet att jag hade ÄL den 20 september (Fertility Friend bekräftade detta).

    *Griper efter halmstrån*
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Men då är det ju bara 9dgr sedan du hade en ev äl.. alldeles för tidigt för& testa!!! Jag har aldrig testat tidigare än 14dgr efter äl.. Det kan ju faktiskt vara så att du rimlgtvis testat alldeles för tidigt men faktiskt är gravid ändå Testa igen om en knapp vecka så får vi hålla tummarnaKRAM
  4. 2
    Men då är det ju bara 9dgr sedan du hade en ev äl.. alldeles för tidigt för& testa!!! Jag har aldrig testat tidigare än 14dgr efter äl.. Det kan ju faktiskt vara så att du rimlgtvis testat alldeles för tidigt men faktiskt är gravid ändå Testa igen om en knapp vecka så får vi hålla tummarnaKRAM
  5. Anonym
    #3
    Idag är det 11 dagar sedan ÄL-testet visade positivt och jag testade svagt positivt med mitt andra barn 11 dagar efter ÄL med CB.
    Enligt Fertiliy Friend är det idag 10 dagar sedan jag hade ÄL och jag hade 3 temphöjningar efter det positiva ÄL testet så ÄL har jag haft.

    Ska testa igen på fredag, dagen innan BIM. Har alltid visat positivt tidigt förr, men det kanske kan variera mellan graviditeter. Hoppas på det bästa.
  6. 3
    Idag är det 11 dagar sedan ÄL-testet visade positivt och jag testade svagt positivt med mitt andra barn 11 dagar efter ÄL med CB.
    Enligt Fertiliy Friend är det idag 10 dagar sedan jag hade ÄL och jag hade 3 temphöjningar efter det positiva ÄL testet så ÄL har jag haft.

    Ska testa igen på fredag, dagen innan BIM. Har alltid visat positivt tidigt förr, men det kanske kan variera mellan graviditeter. Hoppas på det bästa.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    ok.. men äl inträffar ju som sagt inom 24-48 timmar efer att det visar positivt väl?! Så då ligger du någonstans mellan 9-11 dgr efter äl.. Vänta till på måndag med att testa igen, för säkerhetsskull, jag håller iaf tummar,tår&tassar för att det visar PLUSS kramis
  8. 4
    ok.. men äl inträffar ju som sagt inom 24-48 timmar efer att det visar positivt väl?! Så då ligger du någonstans mellan 9-11 dgr efter äl.. Vänta till på måndag med att testa igen, för säkerhetsskull, jag håller iaf tummar,tår&tassar för att det visar PLUSS kramis

Liknande trådar

  1. Vi verkar visst tröttna :)
    By Karin m I&O in forum _0207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 19:13
  2. visst verkar det väldigt....märkligt...
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 19:19
  3. Oj, då verkar det som jag är gravid...
    By syskon 09 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 13:54
  4. Det verkar som om jag är gravid...
    By Maia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 18:03
  5. Det verkar som jag är gravid!
    By En till in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 08:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar