Jösses vad...
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Jösses vad...

    tiden går när man har roligt. Idag är det 7 år sen min lilla prins kom till världen, vart har alla åren tagit vägen. Tänk dessutom att vi känt varann ännu längre!

    Den här dagen för 7 år sen var en väntans dag, vi trodde ju att vi skulle få komma in för igångsättning direkt på morgonen men icke, det var fullt. Dom skulle ringa när vi fick komma. Vi väntade, tittade på tv, tog en promenad, vilade och vankade. Men så vid fyra så tog värkarna i som attan, och när dom ringde vid fem och sa att vi fick komma efter 6 så var det nej. Vi kommer nu! Jag hängde i handtaget i bilen och andades var 3:e minut, kl 18 var vi på plats och 19.50 kom han ut, våran lilla lilla skrutt!

    I morse låg han tindrande och väntade på oss, det är så stort att fylla 7 och han har dessutom sin första lösa tand!
  2. 1
    Jösses vad... tiden går när man har roligt. Idag är det 7 år sen min lilla prins kom till världen, vart har alla åren tagit vägen. Tänk dessutom att vi känt varann ännu längre!

    Den här dagen för 7 år sen var en väntans dag, vi trodde ju att vi skulle få komma in för igångsättning direkt på morgonen men icke, det var fullt. Dom skulle ringa när vi fick komma. Vi väntade, tittade på tv, tog en promenad, vilade och vankade. Men så vid fyra så tog värkarna i som attan, och när dom ringde vid fem och sa att vi fick komma efter 6 så var det nej. Vi kommer nu! Jag hängde i handtaget i bilen och andades var 3:e minut, kl 18 var vi på plats och 19.50 kom han ut, våran lilla lilla skrutt!

    I morse låg han tindrande och väntade på oss, det är så stort att fylla 7 och han har dessutom sin första lösa tand!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Undrar detsamma!
    19:44 för 7 år sedan föddes William kan inte fatta att han har blivit så stor och att hans lillebror Rasmus snart blir 5 år och lillasyster Matilda hunnit bli 4 månader.

    Stanna tiden!!

    William önskar grattis till sin cybertvilling!
  4. 2
    Undrar detsamma!
    19:44 för 7 år sedan föddes William kan inte fatta att han har blivit så stor och att hans lillebror Rasmus snart blir 5 år och lillasyster Matilda hunnit bli 4 månader.

    Stanna tiden!!

    William önskar grattis till sin cybertvilling!
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Fattar ingenting... Uj, uj, SJU år. Grattis på födelsedagen får jag då säga!

    Å så första lösa tanden... Bra jobbat.
  6. 3
    Fattar ingenting... Uj, uj, SJU år. Grattis på födelsedagen får jag då säga!

    Å så första lösa tanden... Bra jobbat.
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Grattis till William! Hoppas hans dag var superbra!
  8. 4
    Grattis till William! Hoppas hans dag var superbra!
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Grattis Theodor och William! Ja det är banne mig läskigt att det redan gått SJU år sedan vi uppdaterade här en gång i minuten för att se om några nya sektbebisar sett dagens ljus! :-)

    Stor kram!
  10. 5
    Grattis Theodor och William! Ja det är banne mig läskigt att det redan gått SJU år sedan vi uppdaterade här en gång i minuten för att se om några nya sektbebisar sett dagens ljus! :-)

    Stor kram!
  11. Medlem sedan
    Nov 1998
    #6

    Ja tiden

    rusar verkligen! Grattis til efterskott till Theodor Hoppas födelsedagen var bra.
    Kram kram
    Elin med E,H&A
  12. 6
    Ja tiden rusar verkligen! Grattis til efterskott till Theodor Hoppas födelsedagen var bra.
    Kram kram
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7

    Grattis

    till William i efterskott!
    Elin med E,H&A
  14. 7
    Grattis till William i efterskott!

Liknande trådar

  1. Jösses!
    By Shaylagirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 07:52
  2. Jösses 7-7-7
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 20:26
  3. Jösses
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 15:50
  4. Jösses!
    By diana1981 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 11:09
  5. Jösses...
    By mamamia79 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-07, 08:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar