Hoppas på pluss
_1007 Julibarn
  1. Hoppashoppashoppas
    #1

    Hoppas på pluss

    Hej alla andra som också hoppas att plussa. Jag har pecis börjat med pergotime (har PCO-S och måste få hjälp att kicka igång min ägglossning) så har jag tur kan jag hamna här, kanske ett BF kring 7juli. Hoppas hoppas att det går, vi får väl se!
  2. 1
    Hoppas på pluss Hej alla andra som också hoppas att plussa. Jag har pecis börjat med pergotime (har PCO-S och måste få hjälp att kicka igång min ägglossning) så har jag tur kan jag hamna här, kanske ett BF kring 7juli. Hoppas hoppas att det går, vi får väl se!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Kul! Jag hoppas att allt ska gå bra! Har du en IM (icke-mens)-lista på ngt annat snack eller tycker du att vi ska göra en här? Känner ngra pergopinglor - de flesta har fått ett barn i taget men en fick inget med en tabeltt men två med två tabletter!
  4. 2
    Kul! Jag hoppas att allt ska gå bra! Har du en IM (icke-mens)-lista på ngt annat snack eller tycker du att vi ska göra en här? Känner ngra pergopinglor - de flesta har fått ett barn i taget men en fick inget med en tabeltt men två med två tabletter!

Liknande trådar

  1. Pluss
    By ardnasss in forum _1210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-25, 08:24
  2. Ett pluss : )
    By Anonym in forum _1209 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 19:08
  3. Pluss!!
    By Bexafin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-23, 17:15
  4. 2 kg pluss......
    By Dalkullan med 2 barn in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 15:44
  5. Pluss!
    By J in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 07:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar