Nu är jag fru=)
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Nu är jag fru=)

    Igår gifte jag och Dan oss här i Söderfors. det var helt underbart och fantastiskt och vi hade en sån underbar dag!! de var 3 stycken två-åringar och jag tänkte att det blir nog livat i kyrkan, men de var tysta hela bunten och Noah var lite trött så han nickade till lite. sen efteråt var vi i vår lägenhet och hade dukat långbord i vardagsrummet. allt var så himla roligt, en av de bästa dagarna i mitt liv. ungarna lekte, men Noah missade det mesta för han åt och åt och sen när det var slut på hans tallrik gick han o åt rester från de andra ungarnas tallrikar och sen var det tårta och efteråt godis så han åt precis hela tiden. bröllopet kan inte beskrivas med ord, men det var en sagolik händelse.

    lägger ut en till rolig sak: jag är gravid. går in i vecka 13 på fredag o banne mig om något skulle hända tills dess kan jag tycka. blev gravid på första "halvdana" försöket efter missfallet och det kändes så ofattbart och gör det fortfarande att man lyckades bli på smällen så fort. denna gång fick jag iaf fullt med graviditetssymptom direkt från början med illamående, foglossning, cravings och nu att bena sväller upp. så det känns riktigt och bra. fick inget vul trots at jag blev lovad det vid missfallet, men försöker inte oroa mig för mycket.

  2. 1
    Nu är jag fru=) Igår gifte jag och Dan oss här i Söderfors. det var helt underbart och fantastiskt och vi hade en sån underbar dag!! de var 3 stycken två-åringar och jag tänkte att det blir nog livat i kyrkan, men de var tysta hela bunten och Noah var lite trött så han nickade till lite. sen efteråt var vi i vår lägenhet och hade dukat långbord i vardagsrummet. allt var så himla roligt, en av de bästa dagarna i mitt liv. ungarna lekte, men Noah missade det mesta för han åt och åt och sen när det var slut på hans tallrik gick han o åt rester från de andra ungarnas tallrikar och sen var det tårta och efteråt godis så han åt precis hela tiden. bröllopet kan inte beskrivas med ord, men det var en sagolik händelse.

    lägger ut en till rolig sak: jag är gravid. går in i vecka 13 på fredag o banne mig om något skulle hända tills dess kan jag tycka. blev gravid på första "halvdana" försöket efter missfallet och det kändes så ofattbart och gör det fortfarande att man lyckades bli på smällen så fort. denna gång fick jag iaf fullt med graviditetssymptom direkt från början med illamående, foglossning, cravings och nu att bena sväller upp. så det känns riktigt och bra. fick inget vul trots at jag blev lovad det vid missfallet, men försöker inte oroa mig för mycket.

  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Vilka härliga nyheter, GRATTIS till både bröllop och till graviditeten

    Det kommer att gå alldeles fint nu med graviditeten nu när du kommit så långt, nu är ju dom kritiska veckorna över.
  4. 2
    Vilka härliga nyheter, GRATTIS till både bröllop och till graviditeten

    Det kommer att gå alldeles fint nu med graviditeten nu när du kommit så långt, nu är ju dom kritiska veckorna över.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Grattis till giftemålet, var roligt att det blev en så lyckad dag! Graviditeten har jag ju vetat om länge Men då kan jag ju passa på att gratulera till 13 veckor i allafall!!! GRATTIS!
  6. 3
    Grattis till giftemålet, var roligt att det blev en så lyckad dag! Graviditeten har jag ju vetat om länge Men då kan jag ju passa på att gratulera till 13 veckor i allafall!!! GRATTIS!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Åh, vad härligt! Stort grattis till både giftemål och bebis!
  8. 4
    Åh, vad härligt! Stort grattis till både giftemål och bebis!
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Dubbelt grattis!
  10. 5
    Dubbelt grattis!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Dubbel grattis!! Vilka härliga nyheter. Låter som ett toppen bröllop och va roligt med en liten. Jag är nu i v 21 tycker veckorna flyger fram.
  12. 6
    Dubbel grattis!! Vilka härliga nyheter. Låter som ett toppen bröllop och va roligt med en liten. Jag är nu i v 21 tycker veckorna flyger fram.
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Nä nu! Vilken lycka!! Grattis till alltihop och att din bröllopsdag belv så underbar som du ville och förtjänade!!
    Stora kramar, lyckönskningar och allting!!! Nu kommer mina tummar vara hållna så länge de behövs
  14. 7
    Nä nu! Vilken lycka!! Grattis till alltihop och att din bröllopsdag belv så underbar som du ville och förtjänade!!
    Stora kramar, lyckönskningar och allting!!! Nu kommer mina tummar vara hållna så länge de behövs
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Superduper GRATTIS!!! vilka underbara nyheter jag är så glad för din skull!! denna gång ska allt gå bra!
    Underbart att bröllopet blev lyckat Kraaaam
  16. 8
    Superduper GRATTIS!!! vilka underbara nyheter jag är så glad för din skull!! denna gång ska allt gå bra!
    Underbart att bröllopet blev lyckat Kraaaam
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Grattis grattis!
    Det bara osade av lycka och välgång i dethär inlägget.
    Man blir riktigt smittad av glädjen!
    Lycka till!
  18. 9
    Grattis grattis!
    Det bara osade av lycka och välgång i dethär inlägget.
    Man blir riktigt smittad av glädjen!
    Lycka till!
  19. Medlem sedan
    Jan 2008
    #10

    tackar för alla dubbelgrattis=)

    är så overkligt att det är så mycket bra som händer just nu. gå gärna in på bloggen för att spåna på bilderna från bröllopet, det var en så underbar dag. jag känner mig så lycklig just nu att det är svårt att beskriva känslan. skönt att veta att ni också håller tummarna för bebbeliten, denna gång ska det bara gå hela vägen.

    kram till er alla!!
  20. 10
    tackar för alla dubbelgrattis=) är så overkligt att det är så mycket bra som händer just nu. gå gärna in på bloggen för att spåna på bilderna från bröllopet, det var en så underbar dag. jag känner mig så lycklig just nu att det är svårt att beskriva känslan. skönt att veta att ni också håller tummarna för bebbeliten, denna gång ska det bara gå hela vägen.

    kram till er alla!!
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    Härligt att bröllopet blev lyckad och att dagen blev så fantastisk som du hoppats! Grattis! Och även grattis till bebbe i magen, fast det känns som att jag redan visste det, har du inte berättat det förut eller hade jag drömt det? *confused*

    Kram på dej iaf!
  22. 11
    Härligt att bröllopet blev lyckad och att dagen blev så fantastisk som du hoppats! Grattis! Och även grattis till bebbe i magen, fast det känns som att jag redan visste det, har du inte berättat det förut eller hade jag drömt det? *confused*

    Kram på dej iaf!
  23. Medlem sedan
    Jun 2004
    #12
    Jättegrattis till allt! Vilken lycka!
  24. 12
    Jättegrattis till allt! Vilken lycka!
  25. Medlem sedan
    Nov 2007
    #13
    Åhh vad kul att det blev en lyckad dag och grattis till att ha blivit fru och till bullen i ugnen hahaha
    Hoppas verkligen att det går vägen denna gången nu då.
    Ska hålla tummarna stenhårt för dig.
    Kram i mängder till dig
  26. 13
    Åhh vad kul att det blev en lyckad dag och grattis till att ha blivit fru och till bullen i ugnen hahaha
    Hoppas verkligen att det går vägen denna gången nu då.
    Ska hålla tummarna stenhårt för dig.
    Kram i mängder till dig
  27. Medlem sedan
    Jan 2008
    #14
    Glömde ju svara på ditt här, redan *brain fog*. nä jag har inte talat om det innan, häftigt om du drömt det.

    säger tack till er andra som också sagt grattis
  28. 14
    Glömde ju svara på ditt här, redan *brain fog*. nä jag har inte talat om det innan, häftigt om du drömt det.

    säger tack till er andra som också sagt grattis
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar