3 dagars kalas
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    3 dagars kalas

    Nu har 4 kusiner till mig fått barn resultatet blev 3 töser och en pojk.
    Helgen som Viktor fyller år ska vi åka på dop i Linköping och sova över natten.
    På söndag förmiddag ska min kusins man visa ambulanserna och brandbilarna för Viktor på hans jobb. Viktor får nog en ny idol efter det
    Blir nog så att vi har kalaset helgen innan istället. Vet att dom firar honom hos dagmamman den 22:e och på dagis den 23:e så det blir kalas i dagarna tre

    Idag har jag varit och satt in en spiral, här ska det inte bli några oplanerade barn om jag träffar ngn att ha sex med förstås
    Alla andra här blir med barn på löpande band medans jag gör allt för att inte skaffa fler barn Vill ju ha ett barn till men inte oplanerat igen.

    Träffade en kille i somras men jag tyckte han var en sån egoist så det funka inte.
    Jag är medlem på en singelsajt och just nu har jag msn kontakt med en kille som bor utanför Uppsala. Men varför ska alla bo så långt bort?
    Han vill ju träffas men vad sjutton det är 45 mil emellan oss.
    Tänkte man kanske kunde träffa ngn på det viset när man inte gör det i verkliga livet.
    Kram från mig
  2. 1
    3 dagars kalas Nu har 4 kusiner till mig fått barn resultatet blev 3 töser och en pojk.
    Helgen som Viktor fyller år ska vi åka på dop i Linköping och sova över natten.
    På söndag förmiddag ska min kusins man visa ambulanserna och brandbilarna för Viktor på hans jobb. Viktor får nog en ny idol efter det
    Blir nog så att vi har kalaset helgen innan istället. Vet att dom firar honom hos dagmamman den 22:e och på dagis den 23:e så det blir kalas i dagarna tre

    Idag har jag varit och satt in en spiral, här ska det inte bli några oplanerade barn om jag träffar ngn att ha sex med förstås
    Alla andra här blir med barn på löpande band medans jag gör allt för att inte skaffa fler barn Vill ju ha ett barn till men inte oplanerat igen.

    Träffade en kille i somras men jag tyckte han var en sån egoist så det funka inte.
    Jag är medlem på en singelsajt och just nu har jag msn kontakt med en kille som bor utanför Uppsala. Men varför ska alla bo så långt bort?
    Han vill ju träffas men vad sjutton det är 45 mil emellan oss.
    Tänkte man kanske kunde träffa ngn på det viset när man inte gör det i verkliga livet.
    Kram från mig
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Låter som Viktor kommer att få det riktigt kalasigt! och killar utanför Uppsala är trevliga det var inte i knutby? där har jag en killkompis som söker på singelsajter, han är supertrevlig!
  4. 2
    Låter som Viktor kommer att få det riktigt kalasigt! och killar utanför Uppsala är trevliga det var inte i knutby? där har jag en killkompis som söker på singelsajter, han är supertrevlig!
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Nej han bor inte i Knutby så då är det inte din kompis.
    Det borde ju finnas killar som är trevliga på lite närmare håll
  6. 3
    Nej han bor inte i Knutby så då är det inte din kompis.
    Det borde ju finnas killar som är trevliga på lite närmare håll
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Kuuuul med massa kalas!!!

    Spännande med en flörtis! Klart man kan träffa nån på nätet, jag träffade min man så. Iofs inte på nån singel-sajt utan inne i ett dataspel, men online hur som helst

    Han kanske är sugen på att flytta om det skulle bli nåt seriöst, tycker absolut att ni ska träffas iaf
  8. 4
    Kuuuul med massa kalas!!!

    Spännande med en flörtis! Klart man kan träffa nån på nätet, jag träffade min man så. Iofs inte på nån singel-sajt utan inne i ett dataspel, men online hur som helst

    Han kanske är sugen på att flytta om det skulle bli nåt seriöst, tycker absolut att ni ska träffas iaf
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Känner flera som träffats via kontaktannons i tidning och via singel-sajt så visst kan det funka.
    Har pratat med han i telefon idag och han verkar väldigt trevlig och har en väldigt trevlig röst.
    Men nu funderar jag på vad jag gett mig in i mest för att det är så stort avstånd. Han har tre barn så det är väl inte så lätt att flytta sådär. Den minsta är född i augusti 07.
    Han har frågat om jag är flyttbar eller påpekat att han kan flytta, han har ju bott i Danmark när han spelade fotboll och hans bror bor där, då blir det lite närmare för honom att hälsa på han.
    Jag tar ett steg i taget och har inte tagit det på så stort allvar tidigare men nu blev det lite verkligare när jag prata med han i telefon.
    Hoppas att ni hängde med i svammlet
  10. 5
    Känner flera som träffats via kontaktannons i tidning och via singel-sajt så visst kan det funka.
    Har pratat med han i telefon idag och han verkar väldigt trevlig och har en väldigt trevlig röst.
    Men nu funderar jag på vad jag gett mig in i mest för att det är så stort avstånd. Han har tre barn så det är väl inte så lätt att flytta sådär. Den minsta är född i augusti 07.
    Han har frågat om jag är flyttbar eller påpekat att han kan flytta, han har ju bott i Danmark när han spelade fotboll och hans bror bor där, då blir det lite närmare för honom att hälsa på han.
    Jag tar ett steg i taget och har inte tagit det på så stort allvar tidigare men nu blev det lite verkligare när jag prata med han i telefon.
    Hoppas att ni hängde med i svammlet

Liknande trådar

  1. 100 dagars kalas
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 02:27
  2. kalas eller inte kalas?????
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 10:40
  3. Kalas,kalas och bebis♥
    By ♥Helena♥ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 00:22
  4. 13 dagars ren kur
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 13:36
  5. 5-dagars
    By Sofia in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 12:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar