massa massa aj idag
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    massa massa aj idag

    är i v 30 o har haft foglossningar ett tag men det har inte varit så farligt. idag gör det så ont! ni som varit med innan, kan jag hoppas på bättre dagar eller blir det bara värre efterhand?
  2. 1
    massa massa aj idag är i v 30 o har haft foglossningar ett tag men det har inte varit så farligt. idag gör det så ont! ni som varit med innan, kan jag hoppas på bättre dagar eller blir det bara värre efterhand?
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    för mig var det direkt knutet till aktivitet. jag fick hushålla med stegen. tog jag i för mycket blev det bakslag nästa dag. visste jag att jag skulle göra nåt höll jag tillbaka profylaktiskt. Gissa om jag blev svag. Nu är lillen 3 mån och jag kommer upp ur huksittande och kan stiga upp på en pall igen..äntligen.
  4. 2
    för mig var det direkt knutet till aktivitet. jag fick hushålla med stegen. tog jag i för mycket blev det bakslag nästa dag. visste jag att jag skulle göra nåt höll jag tillbaka profylaktiskt. Gissa om jag blev svag. Nu är lillen 3 mån och jag kommer upp ur huksittande och kan stiga upp på en pall igen..äntligen.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Hej Är i vecka 34 nu och har haft foglossning sedan i juni. Inte så kul men för mig har det gått upp och ner. Men tyvärr blir det stadigt sämre. Min käresta har fått leka rollator med mig på morgonen när jag ska upp. Nu har jag lånat kryckor av en vän och känner mig lite mer fri igen Det värsta har dock varit att inte kunnat sova. Så fort jag rört mig i sömnen har jag vaknat för att det gjort ont. Fick utskrivet värktabletter som iaf tar bort smärttopparna och vissa nätter sover jag ganska bra.

    För att underlätta kan jag rekommendera ett sånt där band man fäster kring bäckenet. Det hjälpte mig massor i början. Jag köpte mitt hos sjukgymnasten och det kostade 200 kr tror jag. Sen alla kuddar på natten förstås )

    Lycka till, jag ska hålla tummarna för att du slipper kryckor
  6. 3
    Hej Är i vecka 34 nu och har haft foglossning sedan i juni. Inte så kul men för mig har det gått upp och ner. Men tyvärr blir det stadigt sämre. Min käresta har fått leka rollator med mig på morgonen när jag ska upp. Nu har jag lånat kryckor av en vän och känner mig lite mer fri igen Det värsta har dock varit att inte kunnat sova. Så fort jag rört mig i sömnen har jag vaknat för att det gjort ont. Fick utskrivet värktabletter som iaf tar bort smärttopparna och vissa nätter sover jag ganska bra.

    För att underlätta kan jag rekommendera ett sånt där band man fäster kring bäckenet. Det hjälpte mig massor i början. Jag köpte mitt hos sjukgymnasten och det kostade 200 kr tror jag. Sen alla kuddar på natten förstås )

    Lycka till, jag ska hålla tummarna för att du slipper kryckor

Liknande trådar

  1. våldtäkt och massa massa mer
    By caroolin in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-20, 21:34
  2. Idag har jag gjort massa
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 19:36
  3. Har en massa ilska och en massa att säga
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 16:53
  4. Massa bök idag
    By annfis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 18:19
  5. Har ringt en massa idag
    By Småbarnsliv in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 10:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar