Vaccination av barnen...
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Vaccination av barnen...

    Idag fick vi kallelsen till vaccination mot svininfluensan till Eric och jag är verkligen kluven till att vaccinera honom med tanke på allt som stått i tidningarna + diskussioner på TV på sistone. Hur resonerar ni andra? Ska ni vaccinera era små?
  2. 1
    Vaccination av barnen... Idag fick vi kallelsen till vaccination mot svininfluensan till Eric och jag är verkligen kluven till att vaccinera honom med tanke på allt som stått i tidningarna + diskussioner på TV på sistone. Hur resonerar ni andra? Ska ni vaccinera era små?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Hur resonerar ni kring er själva, ska ni vaccineras?
  4. 2
    Hur resonerar ni kring er själva, ska ni vaccineras?
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    För våran del blir det ingen vaccination av sonen p ga hans äggallergi.Men vi(resten av fam.) blev tillsagda av läkaren att vaccinera oss för att sonen inte ev. ska bli smittad av oss.Känner mej lite kluven ändå om man ska vaccineras eller ej.
  6. 3
    För våran del blir det ingen vaccination av sonen p ga hans äggallergi.Men vi(resten av fam.) blev tillsagda av läkaren att vaccinera oss för att sonen inte ev. ska bli smittad av oss.Känner mej lite kluven ändå om man ska vaccineras eller ej.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Fick också kallelsen, och det lutar åt att vi går dit. Vaccinet torde inte kunna leda till döden, vilket influensan kan... Men helt övertygad är jag inte!
  8. 4
    Fick också kallelsen, och det lutar åt att vi går dit. Vaccinet torde inte kunna leda till döden, vilket influensan kan... Men helt övertygad är jag inte!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Nu har jag inte hängt med, har du bytt nick???
  10. 5
    Nu har jag inte hängt med, har du bytt nick???
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    japp. ledsen att förvirra, mandahh med vilda här!
    Vaccinationen gick för övrigt bra idag, sen är det bara att hoppas att det var rätt beslut!
  12. 6
    japp. ledsen att förvirra, mandahh med vilda här!
    Vaccinationen gick för övrigt bra idag, sen är det bara att hoppas att det var rätt beslut!

Liknande trådar

  1. Vaccination
    By lena84 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-26, 19:42
  2. VACCINATION??
    By Fritz in forum _1006 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-11-03, 21:00
  3. vaccination vid 6 mån?
    By anko in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 23:03
  4. Vaccination
    By helen_riyo in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 19:21
  5. Vaccination!
    By Linda med Jonathan in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 19:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar