Är det inte lite tidigt?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Är det inte lite tidigt?

    Vad man än säger till Elliot så svarar han med "bappe då?" (varför då?)
    Är det inte liiiite tidigt för den fasen? Tycker 5-åriga storasyster nyss lämnade den *suckar*

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  2. 1
    Är det inte lite tidigt? Vad man än säger till Elliot så svarar han med "bappe då?" (varför då?)
    Är det inte liiiite tidigt för den fasen? Tycker 5-åriga storasyster nyss lämnade den *suckar*
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Hehe, kanske därför han tagit över
  4. 2
    Hehe, kanske därför han tagit över
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    He he jag har just funderat på det. Leo säger bad e de? (vad är det) om allt!! Skönt att syrrorna har växt på sig!!!
  6. 3
    He he jag har just funderat på det. Leo säger bad e de? (vad är det) om allt!! Skönt att syrrorna har växt på sig!!!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Nej, här får jag också en massa varför-då-frågor. Och Lilla A vill verkligen ha svar! Det är inget av ifrågasättande, utan hon är genuint intresserad. Och jag kan komma med ganska långa och invecklade förklaringar också. Djupt fascinerande. Jag minns inte hur det var med varför-då-frågor med storebror, men han var också väldigt tidig med att prata och lyssna och ha intressanta dialoger med oss föräldrar. Och har man äldre syskon hänger man ju med på vad de gör, så mycket kommer definitivt tidigare för de yngre. Bara att glädjas!
  8. 4
    Nej, här får jag också en massa varför-då-frågor. Och Lilla A vill verkligen ha svar! Det är inget av ifrågasättande, utan hon är genuint intresserad. Och jag kan komma med ganska långa och invecklade förklaringar också. Djupt fascinerande. Jag minns inte hur det var med varför-då-frågor med storebror, men han var också väldigt tidig med att prata och lyssna och ha intressanta dialoger med oss föräldrar. Och har man äldre syskon hänger man ju med på vad de gör, så mycket kommer definitivt tidigare för de yngre. Bara att glädjas!

Liknande trådar

  1. Lite tidigt men...Vinner inte Saade
    By lolouise in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 21:20
  2. Lite tidigt ute...
    By Naturelle in forum _1007 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 08:28
  3. Är det inte lite tidigt....
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 11:26
  4. lite tidigt.
    By Zand in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:22
  5. LIte tidigt ute, men har ni...
    By Mathilda1 in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar