Ett plus! :)
_1007 Julibarn
  1. Gravid med 2an
    #1

    Ett plus! :)

    Men jag vet inte om jag vågar hoppas på att det är sant. Men om det är så blir BF 2 juli
    Hoppas vi snart blir fler här inne!
  2. 1
    Ett plus! :) Men jag vet inte om jag vågar hoppas på att det är sant. Men om det är så blir BF 2 juli
    Hoppas vi snart blir fler här inne!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Gratttis! Det kommer nog flera plussare och hoppas-plussare snart!
  4. 2
    Gratttis! Det kommer nog flera plussare och hoppas-plussare snart!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    tack så mycket
  6. 3
    tack så mycket
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Å så glömde jag ju såklart anonymstämplen Fast jag har ingenting att dölja, så jag kan likaväl "komma ut"
  8. 4
    Å så glömde jag ju såklart anonymstämplen Fast jag har ingenting att dölja, så jag kan likaväl "komma ut"
  9. Medlem sedan
    Feb 2004
    #5

    Grattis!

    Härligt att pussa

    Jag tror faktiskt att du tillhör ankomst juni i stället. När hade du din senaste mens? Själv hade jag min 17 september och ska testa om en vecka när nästa mens väntas. Blir det plus nästa torsdag får jag bf den 25 maj!

    Om jag räknar på "snurran" med bf den 2 juli skulle din senaste mens varit omkring den 24 september och nästa mens omkring 22 oktober. Då skulle du vara vid äl nu. Därför får jag inte ihop ett sådant plus utan tror att du är längre gången!

    Lycka till!
    Erid, stolt mamma till en Prinsessa 6 år och en Mini-Spindelman 5 år.
  10. 5
    Grattis! Härligt att pussa

    Jag tror faktiskt att du tillhör ankomst juni i stället. När hade du din senaste mens? Själv hade jag min 17 september och ska testa om en vecka när nästa mens väntas. Blir det plus nästa torsdag får jag bf den 25 maj!

    Om jag räknar på "snurran" med bf den 2 juli skulle din senaste mens varit omkring den 24 september och nästa mens omkring 22 oktober. Då skulle du vara vid äl nu. Därför får jag inte ihop ett sådant plus utan tror att du är längre gången!

    Lycka till!
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6

    Snurrig är jag... mitt bf om jag plussar

    blir den 25 JUNI inte maj men räkningen på dig kan jag inte få till annat!
    Erid, stolt mamma till en Prinsessa 6 år och en Mini-Spindelman 5 år.
  12. 6
    Snurrig är jag... mitt bf om jag plussar blir den 25 JUNI inte maj men räkningen på dig kan jag inte få till annat!
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7

    Vet inte var jag ska vara

    Ja jag vet inte hur det ligger till med min senaste mens, tror också jag ska tillhöra junigruppen. men jag vet som sagt inte
    Hade en "riktigt" mensperiod den 29-1 aug. sen i september kom "mensen" den 25-28. två dagar senare kände jag mig "konstig" och gjorde ett ältest som visade två starka streck, så vi hade sex.
    Sen i tisdags(6 okt) tog jag ett gravtest (för skojs skull) trodde inte det skulle ge utslag, men det gjorde det. Tog ett till igår, visade också¨positivt,
    Så antingen var det ingen riktig mens i september, eller så...ne jag vet inte. känner mig förvirrad faktiskt
    Är tacksam för hjälp med att reda ut röran hehe

    Men det som oror mig är att jag nu på morgonen haft en liiiten blödning
    ♥ Loke 14 maj 2008 ♥

    ♥ Joar 24 juni 2011 ♥
  14. 7
    Vet inte var jag ska vara Ja jag vet inte hur det ligger till med min senaste mens, tror också jag ska tillhöra junigruppen. men jag vet som sagt inte
    Hade en "riktigt" mensperiod den 29-1 aug. sen i september kom "mensen" den 25-28. två dagar senare kände jag mig "konstig" och gjorde ett ältest som visade två starka streck, så vi hade sex.
    Sen i tisdags(6 okt) tog jag ett gravtest (för skojs skull) trodde inte det skulle ge utslag, men det gjorde det. Tog ett till igår, visade också¨positivt,
    Så antingen var det ingen riktig mens i september, eller så...ne jag vet inte. känner mig förvirrad faktiskt
    Är tacksam för hjälp med att reda ut röran hehe

    Men det som oror mig är att jag nu på morgonen haft en liiiten blödning
  15. Medlem sedan
    Feb 2004
    #8

    Då tror jag att man ska räkna från

    mens i augusti, den 29:e. Det borde inte gå att få positivt redan utifrån slutet av september.

    Utgår man från den 29 aug skulle du nu vara i v 5+5, alltså inne i v 6 med bf den 5 juni!

    Spännande detta Tiden får väl utvisa hur det är!
    Erid, stolt mamma till en Prinsessa 6 år och en Mini-Spindelman 5 år.
  16. 8
    Då tror jag att man ska räkna från mens i augusti, den 29:e. Det borde inte gå att få positivt redan utifrån slutet av september.

    Utgår man från den 29 aug skulle du nu vara i v 5+5, alltså inne i v 6 med bf den 5 juni!

    Spännande detta Tiden får väl utvisa hur det är!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar