1-årsdagen!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    1-årsdagen!

    Alltså jag kan inte förstå, min lilla plutt fyller 1 år om 3 veckor. Hur konstigt är inte det?? Folk jag stöter på på stan frågar ju fortfarande hur min bebis mår och hur typ förlossningen gick och om allt går bra haha ja det var ju ett år sen och jag kan inte fatta att det är ett HELT ÅR SEN!! Nån mer än mig som tycker att år 2009 har varit det snabbaste året i världshistorien??

    Tips på present till en ettåring som redan har alla klassiska leksaker som spis, bobbycar, gunghäst mm. Hon har ju allt från storebror nere i förrådet (leksakerna alltså, storebror är inte i förrådet hihi).
  2. 1
    1-årsdagen! Alltså jag kan inte förstå, min lilla plutt fyller 1 år om 3 veckor. Hur konstigt är inte det?? Folk jag stöter på på stan frågar ju fortfarande hur min bebis mår och hur typ förlossningen gick och om allt går bra haha ja det var ju ett år sen och jag kan inte fatta att det är ett HELT ÅR SEN!! Nån mer än mig som tycker att år 2009 har varit det snabbaste året i världshistorien??

    Tips på present till en ettåring som redan har alla klassiska leksaker som spis, bobbycar, gunghäst mm. Hon har ju allt från storebror nere i förrådet (leksakerna alltså, storebror är inte i förrådet hihi).
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Jag kan bara hålla med! Blir alldeles sentimental när jag tänker på att det lilla lilla knytet snart är ett år!! Kan nån bromsa tiden lite!!
  4. 2
    Jag kan bara hålla med! Blir alldeles sentimental när jag tänker på att det lilla lilla knytet snart är ett år!! Kan nån bromsa tiden lite!!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Håller med! Men samtidigt som jag inte kan fatta att det gått ett helt år, så kan jag ändå inte komma ihåg hur livet var innan Sophia kom. Vad tusan gjorde jag om dagarna? Och innan jag var gravid, vad var det som höll mig igång? Känns inte som att något annat någonsin spelat någon roll, som att allt innan varit meningslöst. Det känns som att hon alltid funnits i mitt liv, och ändå känns det som att det gått så fort. Helknasigt
  6. 3
    Håller med! Men samtidigt som jag inte kan fatta att det gått ett helt år, så kan jag ändå inte komma ihåg hur livet var innan Sophia kom. Vad tusan gjorde jag om dagarna? Och innan jag var gravid, vad var det som höll mig igång? Känns inte som att något annat någonsin spelat någon roll, som att allt innan varit meningslöst. Det känns som att hon alltid funnits i mitt liv, och ändå känns det som att det gått så fort. Helknasigt
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Vet ni vad jag gjorde häromdan då? Satt och surfade och kollade in barnkläder. Klickade på "nyfödd" och konstaterade att den största strl där var 68....... Haha, nyfödd. Ebba är ju 11 månader!
  8. 4
    Vet ni vad jag gjorde häromdan då? Satt och surfade och kollade in barnkläder. Klickade på "nyfödd" och konstaterade att den största strl där var 68....... Haha, nyfödd. Ebba är ju 11 månader!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    haha nä nyfödd har jag tagit in och accepterat att hon inte är iaf Blev du förvånad när du läste storlekarna?
  10. 5
    haha nä nyfödd har jag tagit in och accepterat att hon inte är iaf Blev du förvånad när du läste storlekarna?
  11. Medlem sedan
    Jan 2006
    #6
    Njaej, jag hoppade vidare. Ebba har ju 74 och 80 nu. Köper inget nytt i 74 utan det blir 80.
  12. 6
    Njaej, jag hoppade vidare. Ebba har ju 74 och 80 nu. Köper inget nytt i 74 utan det blir 80.
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Samma här, 74 känns som hon kommer växa ur på en kvart, 80 har jag för mig att storebror hade väldigt länge. Dom slutar ju växa i raketfart efter 1 år ungefär.
  14. 7
    Samma här, 74 känns som hon kommer växa ur på en kvart, 80 har jag för mig att storebror hade väldigt länge. Dom slutar ju växa i raketfart efter 1 år ungefär.

Liknande trådar

  1. 1-årsdagen!
    By mosemma in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 09:34
  2. 5-årsdagen?
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 20:23
  3. 1-årsdagen
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 07:45
  4. På 2-årsdagen...
    By kanijo in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 16:13
  5. Årsdagen
    By Johans mamma in forum Änglabarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar