har en fråga som ni absolut inte behöver svara på om ni inte vill. Jag menar inte att göra någon ledsen eller trampa någon på tårna. Utan frågar er som vill/kan svara.

Jag undrar om någon här inne gjort kubb/nupp? Och vad för siffror ni fick isåfall.
Alltså ett blodprov tillsammans med ett ultraljud.

Har för övrigt en kusin som heter Björn som snart fyller 30 som har DS.
Han gillar att skriva av böcker, allsång på skansen och se på tv. Han hälsar på hos min farmor och farfar ofta som också varit hans stödfamilj under hans uppväxt. Han bor i ett gruppboende nära sina föräldrar och 2 systrar.
Kommer man dit, vilket han gärna vill, bjuder han på lite mat.
Han har haft en flickvän men vet inte hur det är nu med det. Han jobbar på ett Cafe, men har jobbat på posten med något jag inte minns samt någon teater.

Han är en väldigt snäll person men han har inte begrepp för hur värdefullt vissa saker är då han fick en ny skinnjacka, men han hade sett en film då någon hade en tuff skinn väst. Så han klippte av armarna på jackan så fick han ju en skinnväst. Smart tycker jag ändå faktiskt.
Sen fick han 2 spel för 500 kronor styck som hans kompis ville ha och köpte för 50 kronor styck. Han tyckte ju att det var en bra affär hi hi.
Gruppboendet han bor i är som en lägenhet bara det att de har gemensamt utrymme också där de bla äter tillsammans och personal finns.

Ja ja, ville bara berätta om honom.

Mvh, Annica