Tur i oturen
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Tur i oturen

    Jag skulle fixa lite frukt till mellis innan. Så jag är i köket, hör att Wilma grejar på rummet. Melwin springer fram och tillbaka, ut från rum och in. Rätt var det är så hör jag ett riktigt brak, samtidigt har jag bästa vännen i telefon som frågade om stolaR, slänger på luren, rusar in till barnens rum, då har Wilma klättrat på byrån och lyckats riva ner den, hon står och gråter jämte byrån, jag kramar henne och frågar om hon slog sej, men jhon sääger nej bland gråten, kollar över henne, inget märke någonstans. Men herregud vad rädd jag blev, snacka om tur, lillebror sitter 2meter ifrån och leker, verkar inte uppfattat att byrån ramlat. Verkligen dax att skruva fast den i väggen nu. När vi kramats lugnar wilma ner sig och fortsätter leka, frågade henne vad hon skulle göra, hon skulle bada och hade klättrat upp för att ta ner baddräkten. Smart unge, men mamma och pappa har fått sig en rejäl smäll på fingrarna och ska skruva fast allt som man kan klättra på.
  2. 1
    Tur i oturen Jag skulle fixa lite frukt till mellis innan. Så jag är i köket, hör att Wilma grejar på rummet. Melwin springer fram och tillbaka, ut från rum och in. Rätt var det är så hör jag ett riktigt brak, samtidigt har jag bästa vännen i telefon som frågade om stolaR, slänger på luren, rusar in till barnens rum, då har Wilma klättrat på byrån och lyckats riva ner den, hon står och gråter jämte byrån, jag kramar henne och frågar om hon slog sej, men jhon sääger nej bland gråten, kollar över henne, inget märke någonstans. Men herregud vad rädd jag blev, snacka om tur, lillebror sitter 2meter ifrån och leker, verkar inte uppfattat att byrån ramlat. Verkligen dax att skruva fast den i väggen nu. När vi kramats lugnar wilma ner sig och fortsätter leka, frågade henne vad hon skulle göra, hon skulle bada och hade klättrat upp för att ta ner baddräkten. Smart unge, men mamma och pappa har fått sig en rejäl smäll på fingrarna och ska skruva fast allt som man kan klättra på.
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Fy vad läskigt, men vilken tur att inget av barnen fick byrån över sig!
  4. 2
    Fy vad läskigt, men vilken tur att inget av barnen fick byrån över sig!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Nu sitter BYrå fast i väggen, varför vi inte gjort de innan de vet jag inte, vi har bara pratat om de ofta men aldrig gjort de. Men nu kan hon klättra på.
  6. 3
    Nu sitter BYrå fast i väggen, varför vi inte gjort de innan de vet jag inte, vi har bara pratat om de ofta men aldrig gjort de. Men nu kan hon klättra på.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Ush vad otäckt! Tur att det gick bra!
  8. 4
    Ush vad otäckt! Tur att det gick bra!
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5
    Verkligen tur i oturen.
    Skönt att allt gick bra i alla fall, och det är ju tyvärr oftast så att man lär sig av misstagen.
  10. 5
    Verkligen tur i oturen.
    Skönt att allt gick bra i alla fall, och det är ju tyvärr oftast så att man lär sig av misstagen.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Åh, hua! Läskigt! Vi har oxå möbler som inte sitter fast i väggen som jag ibland har dåligt samvete för...
  12. 6
    Åh, hua! Läskigt! Vi har oxå möbler som inte sitter fast i väggen som jag ibland har dåligt samvete för...

Liknande trådar

  1. Tur i oturen?
    By Blanca in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 21:36
  2. tur i oturen
    By xaramia in forum Styvfamiljer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 08:45
  3. Tur i oturen
    By Tindraliten in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 20:59
  4. fan,fan...tur i oturen
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 17:45
  5. Tut i oturen...
    By Camilla m. Casper in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 17:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar