FAME 2009?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    FAME 2009?

    Någon som sett nya FAME-filmen. Jag inser att det inte kan leva upp till originalet men tänker på dottern 9 år som inte sett den "riktiga". Kan den vara något för henne som älskar High school musical och Hannah Montana? Originalet har ju scenen med Irene Cara hos fotografen som jag är tveksam om hon kommer att förstå. Är den nya filmen ett nytt manus eller är det en omgjord version av den gamla?
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    FAME 2009? Någon som sett nya FAME-filmen. Jag inser att det inte kan leva upp till originalet men tänker på dottern 9 år som inte sett den "riktiga". Kan den vara något för henne som älskar High school musical och Hannah Montana? Originalet har ju scenen med Irene Cara hos fotografen som jag är tveksam om hon kommer att förstå. Är den nya filmen ett nytt manus eller är det en omgjord version av den gamla?
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Det är ett nytt manus. Jag tror absolut att din dotter kan tycka att den är kul, jag kan inte se något i den som är konstigt eller svårt för en nioåring.
  4. 2
    Det är ett nytt manus. Jag tror absolut att din dotter kan tycka att den är kul, jag kan inte se något i den som är konstigt eller svårt för en nioåring.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    tack för svaret - och vad glad jag blir. Jag var rädd att det var "gamla" fame i ny tappning
  6. 3
    tack för svaret - och vad glad jag blir. Jag var rädd att det var "gamla" fame i ny tappning

Liknande trådar

  1. Mina 15 min of fame!
    By Carola m 8 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 19:01
  2. filmen Fame
    By Charlotte A in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 13:23
  3. Fame
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 20:01
  4. På tal om gay - i Fame igår
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 18:13
  5. 15 seconds of fame...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 17:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar