filmen Fame
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    filmen Fame

    skrev en fråga på film och teater-snacket men det är inte så bar fart där så jag slänger ut den här också. Någon som sett nya FAME-filmen? Är det ett helt nytt manus eller är det gamla filmen i ny tappning? Förstår om den inte är lika bra som originalet men är den ok för en 9-åring som älskar Hannah Montana och High school musical?
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    filmen Fame skrev en fråga på film och teater-snacket men det är inte så bar fart där så jag slänger ut den här också. Någon som sett nya FAME-filmen? Är det ett helt nytt manus eller är det gamla filmen i ny tappning? Förstår om den inte är lika bra som originalet men är den ok för en 9-åring som älskar Hannah Montana och High school musical?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Googla och läs recentioner. Den verkar inte vara mycket att hänga i julgranen.

    Det kanske finns en trailer på SF. Om man nu genom det kan avgöra något alls om den passar.
  4. 2
    Googla och läs recentioner. Den verkar inte vara mycket att hänga i julgranen.

    Det kanske finns en trailer på SF. Om man nu genom det kan avgöra något alls om den passar.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    har kolla trailern - då verkar den vara ganska lik originalet men i nytappning, recensionerna är rätt dåliga men det är ju vuxna som recenserar. Jag tänkte mer om någon visste om det var en helt ny fame-film eller om det är den gamla i ny tappning för det framkommer inte. Jag menar om det är Leroy, Coco, Danny, Bruno och de andra i huvudrollerna nu med eller helt nya typ 20 år senare.
  6. 3
    har kolla trailern - då verkar den vara ganska lik originalet men i nytappning, recensionerna är rätt dåliga men det är ju vuxna som recenserar. Jag tänkte mer om någon visste om det var en helt ny fame-film eller om det är den gamla i ny tappning för det framkommer inte. Jag menar om det är Leroy, Coco, Danny, Bruno och de andra i huvudrollerna nu med eller helt nya typ 20 år senare.
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    det är helt nya karaktärer, Hans Wiklund recenserade den på radio igår morse Mix Megapol

    Liknade tydligen mer en Brittan-video än orginalet
  8. 4
    det är helt nya karaktärer, Hans Wiklund recenserade den på radio igår morse Mix Megapol

    Liknade tydligen mer en Brittan-video än orginalet

Liknande trådar

  1. FAME 2009?
    By Charlotte A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 20:43
  2. Fame
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 20:01
  3. På tal om gay - i Fame igår
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 18:13
  4. 15 seconds of fame...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 17:10
  5. my "2 seconds of fame"
    By Malin m Nellie in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 10:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar