Uppdatering
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Uppdatering

    H mår bättre. Han och maken har varit hemma och vänt två gånger (emellan tester). De vet inte än vad det är för fel med honom, bara att det är något fel på lever, njure och/eller tarmar.
  2. 1
    Uppdatering H mår bättre. Han och maken har varit hemma och vänt två gånger (emellan tester). De vet inte än vad det är för fel med honom, bara att det är något fel på lever, njure och/eller tarmar.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Låter både bra och oroligt. Skönt att han mår bättre och kan vara hemma mellan testerna. Oroligt att något är fel. Vet de varför han reagerade som han gjorde igår? Riskerar ni så'na anfall igen ? Är du hemma idag?
    Skickar er all tillgänglig styrka. Kram.
  4. 2
    Låter både bra och oroligt. Skönt att han mår bättre och kan vara hemma mellan testerna. Oroligt att något är fel. Vet de varför han reagerade som han gjorde igår? Riskerar ni så'na anfall igen ? Är du hemma idag?
    Skickar er all tillgänglig styrka. Kram.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    oj oj vad oroliga ni ska vara. Tur att de verkar kolla ordentligt. kram
  6. 3
    oj oj vad oroliga ni ska vara. Tur att de verkar kolla ordentligt. kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Vad bra att H mår bättre med vad otroligt oroande att de ännu inte vet vad som är fel. Jag håller tummarna för att det ska visa sig vara något allvarligt.
  8. 4
    Vad bra att H mår bättre med vad otroligt oroande att de ännu inte vet vad som är fel. Jag håller tummarna för att det ska visa sig vara något allvarligt.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Ah gumman

    *kram*
    Usch det är ju alla föräldrars mardröm!
    KRAM
    C'est drôle ce besoin qu'ont les gens d'accuser les autres d'avoir gâché leur existence. Alors qu'ils y parviennent si bien eux-mêmes, sans l'aide de quiconque
    -Amelie Nothomb
    (extrait de Cosmetique de l'ennemie)
  10. 5
    Ah gumman *kram*
    Usch det är ju alla föräldrars mardröm!
    KRAM
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    Tänker på er. Hoppas ni får snabba, bra besked. KRAM
  12. 6
    Tänker på er. Hoppas ni får snabba, bra besked. KRAM
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Åhh, vad jobbigt att inte veta. Tänker på er.
  14. 7
    Åhh, vad jobbigt att inte veta. Tänker på er.
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8
    Oj, jag hoppas att du snart hittar vad det är som är fel och det inte är något allvarligt. Tänker på er!
  16. 8
    Oj, jag hoppas att du snart hittar vad det är som är fel och det inte är något allvarligt. Tänker på er!
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #9
    Stackars, stackars. Både H och alla andra i familjen. Jag hoppas innerligt att det visar sig vara något som snabbt kan kureras.

    Kram på er.
  18. 9
    Stackars, stackars. Både H och alla andra i familjen. Jag hoppas innerligt att det visar sig vara något som snabbt kan kureras.

    Kram på er.
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Lox jag blir alldeles forskrackt da ja laser om er dag. Stora kramar till er alla speciellt H.
  20. 10
    Lox jag blir alldeles forskrackt da ja laser om er dag. Stora kramar till er alla speciellt H.
  21. Medlem sedan
    Mar 2002
    #11
    Vad läskigt. När fâr ni veta?
  22. 11
    Vad läskigt. När fâr ni veta?
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    Ni är i mina tankar... jag hoppas läkarna snart finner vad som är fel och ordnar det lättast möjligast.
    Stor kram till er alla! Vilken mardröm....
  24. 12
    Ni är i mina tankar... jag hoppas läkarna snart finner vad som är fel och ordnar det lättast möjligast.
    Stor kram till er alla! Vilken mardröm....
  25. Medlem sedan
    Jul 2002
    #13

    men oj!

    Vad är det som händer med H?

    Hoppas innerligt att allt är ok med honom!
    Vi tänker på er. KRAM
    "I don't necessarily agree with everything I say." -Marshall McLuhan
  26. 13
    men oj! Vad är det som händer med H?

    Hoppas innerligt att allt är ok med honom!
    Vi tänker på er. KRAM
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Skönt att han mår bättre och jag håller tummarna för att de hittar vad felet är snart.
  28. 14
    Skönt att han mår bättre och jag håller tummarna för att de hittar vad felet är snart.
  29. Medlem sedan
    Apr 2003
    #15
    Hoppas verkligen att det är något lindrigt som raskt går över, jag har tänkt på er hela dagen.
  30. 15
    Hoppas verkligen att det är något lindrigt som raskt går över, jag har tänkt på er hela dagen.
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16
    åh vilken jobbig oro för er. Tänker på er och hoppas att ni snart får vetskap om vad det är och snabb bot på besvären. Många kramar
  32. 16
    åh vilken jobbig oro för er. Tänker på er och hoppas att ni snart får vetskap om vad det är och snabb bot på besvären. Många kramar
  33. Medlem sedan
    Sep 2004
    #17
    Stor Kram! Fortsätter att hålla tummarna stenhårt för att lilla H ska bli frisk och kry snabbt igen. Tänker på er!
  34. 17
    Stor Kram! Fortsätter att hålla tummarna stenhårt för att lilla H ska bli frisk och kry snabbt igen. Tänker på er!

Liknande trådar

  1. Uppdatering
    By Josefine med trean in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 17:28
  2. Uppdatering
    By Gossan v37 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 14:46
  3. Uppdatering
    By sussie72 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 13:36
  4. uppdatering av BF
    By jomaan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 00:20
  5. Uppdatering!!
    By Chrizty in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar