Hoppsan!
_1007 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Hoppsan!

    Gjorde ett gravtest imorse & det blev positivt! Har inte fått mens sen bebis i somras & nu är jag alltså gravid igen. Har ingen aning om vilken ankomstgrupp jag kommer att tillhöra, men skriver här så länge. Gjorde ett test i fredags som var negativt, men imorse var det alltså positivt. Anledningen till att jag testade är att jag haft ont i tuttarna de senaste två veckorna, är plötsligt supertrött (igen), hungrig hela tiden & med ett lätt upp & nervänt humör. Ammar bebisen & h*n har varit lite "bökig" vid amning.. Kan h*n ha känt av min graviditet innan mig?

    Ska ringa gyn i veckan & se om jag kan få tid för ett ultraljud, så att jag vet när denna beräknas komma.
  2. 1
    Hoppsan! Gjorde ett gravtest imorse & det blev positivt! Har inte fått mens sen bebis i somras & nu är jag alltså gravid igen. Har ingen aning om vilken ankomstgrupp jag kommer att tillhöra, men skriver här så länge. Gjorde ett test i fredags som var negativt, men imorse var det alltså positivt. Anledningen till att jag testade är att jag haft ont i tuttarna de senaste två veckorna, är plötsligt supertrött (igen), hungrig hela tiden & med ett lätt upp & nervänt humör. Ammar bebisen & h*n har varit lite "bökig" vid amning.. Kan h*n ha känt av min graviditet innan mig?

    Ska ringa gyn i veckan & se om jag kan få tid för ett ultraljud, så att jag vet när denna beräknas komma.
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Grattis! Tror dock att du nog ska vara med oss i junigruppen som allra senast. Jag är just 4 veckor gågna idag (alltså idag jag skulle fått mens) och har BF 21 juni så du kan inte vara så mycket längre fram om du testat positivt Du är iaf varmt välkommen till oss om det känns mer passande=)
  4. 2
    Grattis! Tror dock att du nog ska vara med oss i junigruppen som allra senast. Jag är just 4 veckor gågna idag (alltså idag jag skulle fått mens) och har BF 21 juni så du kan inte vara så mycket längre fram om du testat positivt Du är iaf varmt välkommen till oss om det känns mer passande=)
  5. Anonym
    #3
    Blir man gravid och ammar så har jag hört att mjölken kan bli bäsk, kanske därför bebis inte vill ha?
  6. 3
    Blir man gravid och ammar så har jag hört att mjölken kan bli bäsk, kanske därför bebis inte vill ha?
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Det kan hända att mjölken ändras - men jag har blivit gravid och fortsatt amma fyra ggr nu - och det diande barnet har inte märkt av det alls, så besk tror jag nog mer är en skröna.
  8. 4
    Det kan hända att mjölken ändras - men jag har blivit gravid och fortsatt amma fyra ggr nu - och det diande barnet har inte märkt av det alls, så besk tror jag nog mer är en skröna.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Grattis! Smart att låta dem kolla datum med UL.
  10. 5
    Grattis! Smart att låta dem kolla datum med UL.

Liknande trådar

  1. Hoppsan.
    By catya in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 07:55
  2. hoppsan....
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 07:54
  3. Hoppsan!
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 14:58
  4. Hoppsan!
    By JaxiBaxi in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 09:10
  5. Hoppsan! :)
    By Mega in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar