Ledsen och glad
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Ledsen och glad

    Jag känner mig både ledsen och glad när jag går in och läser på forumet idag. Glad för alla som plussat,grattis till er, men samtidigt så ledsen då jag läser på bim listan och inser att jag är en av dem som försökt längst utan resultat.. Känner mig nedstämd och gråtfärdig. Ville bara skriva av mig lite.. Kram på er alla
  2. 1
    Ledsen och glad Jag känner mig både ledsen och glad när jag går in och läser på forumet idag. Glad för alla som plussat,grattis till er, men samtidigt så ledsen då jag läser på bim listan och inser att jag är en av dem som försökt längst utan resultat.. Känner mig nedstämd och gråtfärdig. Ville bara skriva av mig lite.. Kram på er alla
  3. Flerbarnsmamma
    #2
    Stor kram. Det är jobbigt att höra till fast man inte vill... Håller tummarna för dig.
  4. 2
    Stor kram. Det är jobbigt att höra till fast man inte vill... Håller tummarna för dig.
  5. Anonymaja 28/28
    #3
    Sällar in mej här....
    Är på dag 28 idag och mensen är på kommande, gravtetet neg.
    ¤##@#¤%perkele@%¤&%%

    Nya tag!
    Känns som om vi får ha den här tråden för oss själva...
  6. 3
    Sällar in mej här....
    Är på dag 28 idag och mensen är på kommande, gravtetet neg.
    ¤##@#¤%perkele@%¤&%%

    Nya tag!
    Känns som om vi får ha den här tråden för oss själva...
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Jag har BIM på Fredag men har haft mensvärk i flera dagar nu och känner att mensen kommer att komma idag. Jag känner så väl igen symptomen...
    Så inget plus denna månaden heller.
    Så du är inte ensam om att vara ledsen.
    Kramar till dig och så får vi hoppas på nästa månad.
  8. 4
    Jag har BIM på Fredag men har haft mensvärk i flera dagar nu och känner att mensen kommer att komma idag. Jag känner så väl igen symptomen...
    Så inget plus denna månaden heller.
    Så du är inte ensam om att vara ledsen.
    Kramar till dig och så får vi hoppas på nästa månad.
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Skickar en stor kram till dig!!!! Förstår att du tycker det är jobbigt. Min första tog 9 mån och andra över 1 år..... Man blir så ledsen varje mån den jäkla mensen kommer, men snart är det din tur. Håller tummarna så för att det är din tur snart.. KRAM
  10. 5
    Skickar en stor kram till dig!!!! Förstår att du tycker det är jobbigt. Min första tog 9 mån och andra över 1 år..... Man blir så ledsen varje mån den jäkla mensen kommer, men snart är det din tur. Håller tummarna så för att det är din tur snart.. KRAM
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    åh.. känner själv att det känns orättvist, här lyckades vi på första försöket..
    vet inte vad man kan säga för att det ska kännas lite bättre.
    Men jag tänker på er och hoppas att ni snart kommer över i andra forumet!

    Många styrkekramar till er¤


    Peace & Love / Nea
    ¤ Leon född 2010-06-25 ¤
    ¤ Bebis BF 2012-10-08 ¤
    http://familjen-sol.blogspot.com/
  12. 6
    åh.. känner själv att det känns orättvist, här lyckades vi på första försöket..
    vet inte vad man kan säga för att det ska kännas lite bättre.
    Men jag tänker på er och hoppas att ni snart kommer över i andra forumet!

    Många styrkekramar till er¤


  13. Medlem sedan
    Jun 2009
    #7
    Joo det blir ju väldigt vemodigt... visst blir man glad för de som lyckas... men samtidigt avis för att man själv inte lyckas.
  14. 7
    Joo det blir ju väldigt vemodigt... visst blir man glad för de som lyckas... men samtidigt avis för att man själv inte lyckas.
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Tack för alla era svar! De värmer verkligen, är så glad att jag har er här. Ringde kvinnokliniken idag och hon sa att det lät bra att jag hade regelbunden mens och ägglossning varje månad. Bara att fortsätta försöka.. Har vi inte lyckats till sommaren 2010 gör vi en fertilitetsutredning.
    Tack igen för att ni peppar mig!
    Massa kramar till er!
  16. 8
    Tack för alla era svar! De värmer verkligen, är så glad att jag har er här. Ringde kvinnokliniken idag och hon sa att det lät bra att jag hade regelbunden mens och ägglossning varje månad. Bara att fortsätta försöka.. Har vi inte lyckats till sommaren 2010 gör vi en fertilitetsutredning.
    Tack igen för att ni peppar mig!
    Massa kramar till er!
  17. Medlem sedan
    Jun 2009
    #9
    Du är inte ensam... Vi är uppe i kanske 9-10 försök nu, har inte riktigt koll. Har BIM idag, neg gravtest igår, dock på eftermiddagsurin.
    Jag har ingen molvärk ännu som jag alltid har när mensen skall sätta igång.
    Skiten kommer väl ikväll blääää!!!
  18. 9
    Du är inte ensam... Vi är uppe i kanske 9-10 försök nu, har inte riktigt koll. Har BIM idag, neg gravtest igår, dock på eftermiddagsurin.
    Jag har ingen molvärk ännu som jag alltid har när mensen skall sätta igång.
    Skiten kommer väl ikväll blääää!!!

Liknande trådar

  1. Glad och ledsen..
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 21:44
  2. Ledsen och glad...
    By Hildur1 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 19:41
  3. Ledsen men glad
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 18:25
  4. Arg, glad och ledsen!!!
    By Morran m. tre + v. 19(??) in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 11:10
  5. Arg, glad och ledsen!!!
    By Morran m. tre + v. 19(??) in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar